اخبار گوشی ها

یکی دیگر از مدل های جدید سری N نوکیا مدل N96 می باشد . این مدل که شباهت هایی به N81 می باشد به حالت کشویی بوده و همانند N95 دارای حالت کشویی در ۲ حالت می باشد که یک حالت برای کار با صفحه کلید و دیگری مخصوص واکمن گوشی می باشد . N96 دارای ۱۲۵ گرم وزن می باشد و به ابعاد ۱۰۳*۵۵*۱۸ میلیمتر می باشد .
N96 دارای یک صفحه نمایش ۲٫۸ اینچی از نوع TFT بوده که قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را داراست و نیز دارای رزولوشن ۳۲۰*۲۴۰ پیکسل است . در بخش حافظه باید گفت که این مدل دارای ۱۶ گیگابایت حافظه به صورت داخلی است که این مقدار برای یک گوشی بسیار زیاد می باشد و نقطه ی قوت این گوشی می باشد .
در بخش دوربین این مدل دارای ۲ دوربین می باشد که دوربین این مدل جهت مکالمات تصویری بر روی گوشی تعبیه شده است و دوربین اول N96 یک دوربین ۵ مگاپیکسلی می باشد که به ابعاد ۲۵۹۲۱۹۴۴* پیکسل عکس برداری می کند و نیز دارای ۲۰ برابر زوم و فوکوس اتوماتیک و فلاش و لنز کارل زایس می باشد و قابلیت فیلم برداری با فرمت MPEG-4 به مقدار حافظه را داراست.

در بخش امکانات ارتباطی باید گفت که این مدل دارای bluetooth V2.0 with A2DP , EDGE , GPRS , wlan , 3G , HSCSD است و نیز دارای مرورگر های wap / xhtml / html می باشد . از دیگر مشخصات این مدل می توان به داشتن رادیو موج FM و AGPS و سیستم دریافت امواج موج های ماهواره اشاره داشت. ناگفته نماند این مدل تنها در رنگ مشکی عرضه می شود . N96 در حدود ۳ ساعت و ۴۰ دقیقه مکالمه ی پیوسته را پستیبانی می کند و نیز گوشی می تواند به مدت ۲۲۰ ساعت در حالت انتظار باقی بماند !…

» عکس شماره ۱
» عکس شماره ۲

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران