اخبار گوشی ها

در این مقاله قصد داریم یکی از مدل های جدید سری C سونی اریکسون با نام C902 بپردازیم . این گوشی بسیار زیبا دارای ۱۰۷ گرم وزن بوده و به ابعاد  ۱۰٫۵×۴۹×۱۰۸ میلیمتر می باشد . از لحاظ صفحه نمایش این مدل دارای یک صفحه نمایش ۲ اینچی از نوع TFT می باشد که دارای رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰  پیکسل می باشد .
در بخش حافظه این مدل همانند دیگر مدل های سونی اریکسون کمبودی احساس نمی شود . C902 دارای ۱۶۰ مگابایت حافظه به صورت داخلی می باشد   نیز دارای کارت حافظه ی خارجی از نوع M2 بوده که قابلیت ارتقا را داراست . C902 دارای GPRS class 10 ، EDGE ، ۳G در HSDPA و با سرعت انتقال ۳٫۶ Mbps ، USB V2.0 و Bluetooth V2.0 with A2DP می باشد . C902 دارای مرورگر های WAP2.0 / HTML / RSS است .


از لحاظ دوربین این مدل دارای ۲ دوربین می باشد که دوربین دوم این مدل از نوع VGA می باشد و جهت مکالمات تصویری بر روی گوشی تعبیه شده است .  دوربین اول این مدل یک دوربین ۵ مگاپیکسلی از نوع سایبر شات می باشد که دارای فوکوس اتوماتیک و فلاش می باشد که این دو امکان باعث بهبود  کیفیت عکس های گفته می شود ! از لحاظ قابلیت فیلم برداری این مدل می تواند به مقدار حافظه ی موجود فیلم برداری کند . فیلم برداری این مدل از نوع  QVGA و ۳۰ فریم در ثانیه است . از دیگر مشخصات این مدل می توان به داشتن رادیو موج FM ، TRACK ID ، تماس صوتی اشاره داشت . همچنین این مدل در رنگ های مشکی و قرمز به بازار عرضه می شود . از لحاظ باتری نیز این مدل ۹ ساعت مکالمه ی پیوسته را پشتیبانی می کند و نیز گوشی می تواند به مدت ۴۰۰ ساعت در حالت انتظار باقی بماند …

منبع : فردا موبایل

» عکس بزرگ شماره ۱

» عکس بزرگ شماره ۲

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران

  1. Hans Knowles گفت:

    Nice threadTill in the next days

  2. l kj گفت:

    لطفا برنامهای کاربردی مانند دیکشنری بگذارید