اخبار گوشی ها

شرکت سونی اریکسون یکی دیگر مدل های خود را با صفحه نمایش لمسی با نام Xperia X1 به بازار جهانی معرفی کرد . این مدل که دارای شباهت هایی از لحاظ امکانات به P1 دارد دارای ۱۴۵ گرم وزن می باشد و به ابعاد ۱۶٫۷×۵۳×۱۱۰ میلیمتر و دارای یک صفحه نمایش ۳ اینچی از نوع TFT  می باشد که دارای رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل است .
در بخش حافظه و امکانات ارتباطی باید اضافه کرد که این مدل دارای ۴۰۰ مگابایت حافظه به صورت داخلی است و نیز دارای کارت حتفظه ی خارجی از نوع Micro SD می باشد . Xperia X1 دارای GPRS CLASS 10 , EDGE , 3G(HSDPA) , WLAN , USB و Bluetooth V2.0 with A2DP می باشد .


سیستم عامل این مدل ویندوز موبایل ۶ نسخه professional می باشد و از لحاظ رنگ بندی این گوشی بسیار زیبا در ۲ رنگ مشکی ساده و نقره ای به بازار عرضه می شود . Xperia X1 دارای ۲ دوربین می باشد که دوربین دوم این مدل جهت مکالمات تصویری بر روی گوشی تعبیه شده است . دوربین اول این مدل یک دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسلی بوده که قابلیت عکس برداری به ابعاد ۱۵۳۶×۲۰۴۸ پیکسل را داراست و از امکانات این دوربین می توان به داشتن فلاش و فوکوس اتوماتیک اشاره داشت که باعث بهبود کیفیت عکس های گرفته شده می شود . دوربین این مدل قابلیت فیلم برداری ۳۰ فریم بر ثانیه و به مقدار حافظه ی موجود را دارا می باشد .
از دیگر مشخصات این مدل می توان به داشتنGPS ، RADIO FM ، MOTION SENSOR ، TRACK ID ، VOICE DIAL اشاره داشت . در آخر باید گفت این گوشی یکی هاز بهترین تولیدات شرکت سونی اریکسون در زمینه ی موبایل می باشد و می تواند بازار جهانی را جذب خود کند!

منبع : فردا موبایل

» دیدن عکس شماره ۱ (بزرگ)
» دیدن عکس شماره ۲ (بزرگ)

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران

  1. ئشسخعی گفت:

    ایا می توان از این گوشی در کشور ما نیز هم استفاده کرد؟ چرا ؟ اگه جواب بله است دومورد نام ببرید.

  2. رضا گفت:

    کار کرد گوشی بسیار سخت است . تا حدی که از خریدش پشیمان شدم . اگر کتاب راهنمائی هست لطفا معرفی کنید

  3. آرمان گفت:

    با تشکر از شما من عاشق گوشیم یعنی x1 هستم و از شما تشکر میکنم.
    کار کردن با x1 بسیار راحت است.
    باز هم از شمابه خاطر مرفی کردن از x1 ممنونم.

  4. king of playboy گفت:

    برای مطالب خود عکس بگذارید.