اخبار گوشی ها

یکی از گوشی های جدید که چندی پیش شرکت نوکیا معرفی کرد مدل Nokia 6260 slide بود که این گوشی کشویی به ابعاد ۹۹٫۴ x 46.5 x 15.4 بوده و تنها دارای ۱۱۴ گرم وزن است . ۶۲۶۰ در رنگ های مشکی و شیرکاکائویی عرضه می شود . از لحاظ صفحه نمایش این مدل دارای یک صفحه نمایش TFT,16M  color بوده که دارای رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل است . 
در بخش حافظه باید گفت که این مدل هیچ کمبودی ندارد زیرا این گوشی دارای ۲۰۰ مگابایت حافظه به صورت داخلی است و نیز دارای کارت حافظه ی  ارجی MicroSD می باشد که قابلیت ارتقا تا ۸ گیگابایت را دارا می باشد . از لحاظ امکانات ارتباطی ۶۲۶۰ اسلاید دارای GPRS ، EDGE ، HSCSD ، ۳G ، USB و  Bluetooth V 2.0 with A2DP می باشد . ( برای دیدن ادامه ی مشخصات گوشی به ادامه ی مطلب بروید !!)


در بخش دوربین این مدل دارای ۲ دوربین می باشد که دوربین اول این مدل یک دوربین ۵ مگاپیکسلی می باشد که قابلیت عکس برداری تا ۲۵۹۲×۱۹۴۴ پیکسل را دارا می باشد . از امکانات این دوربین می توان به داشتن فلاش و فوکوس اتوماتیک اشاره داشت که به کیفیت عکس کمک می کند . همچنین  دوربین ۶۲۶۰ اسلاید قابلیت فیلم برداری را نیز دارا می باشد . دوربین دوم این مدل یک دوربین VGA می باشد که جهت مکالمات تصویری بر روی گوشی  تعبیه شده است . 

از دیگر امکانات این مدل می توان به مجهز بودن گوشی به رادیو و فناوری GPS اشاره داشت . باتری ۶۲۶۰ Slide از نوع Li-Ion 950 mAh می باشد که ۶  ساعت مکالمه ی پیوسته و ۴۰۰ ساعت زمان انتظار را پشتیبانی می کند .

»
عکس بزرگ

منبع: فردا موبایل – کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز است
!

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران

  1. مححد گفت:

    با سلام خدمت شما دوست عزیز خوش حال می شم تبادل لینک داشته باشیم.
    http://www.full-dl.com