اخبار گوشی ها

فروردین: امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما برایتان روز سختی را به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود شما نسبت به همیشه دمدمی‌ مزاج تر بشوید. ممکن است یک نفر کاری انجام دهد که باعث ایجاد عکس العمل سریع در شما بشود. حتی مواقعی که احساس می‌کنید اوضاع روبراه است، باز هم امکان عصبانی شدن وجود دارد. خود را سبک کردن و عصبانیت خود را بیرون ریختن چیز خوبی است، اما بدین وسیله نمی‌توانید بفهمید که دور و برتان چه می‌گذرد.

اردیبهشت: شما امروز به جای اینکه برای رسیدن به خواسته هایتان سخت تر کار کنید دوست دارید بیشتر از نتیجه کار خود لذت ببرید. شما یک تصور معنوی از اهداف خود در ذهنتان ترسیم کرده اید، ولی امکان دارد نتوانید حالا بهش برسید. شما نباید برای شناختن رویاهای خود خیلی به خودتان فشار بیاورید، وگرنه ممکن است آنها را از دست بدهید. جالب این جاست که اگر همه چیز را راحت گرفته و به خدا بسپارید، رویاهایتان خیلی زودتر اتفاق می‌افتند.

خرداد: در حالیکه سیاره عطارد یعنی سیاره فرمانروای شما از سوی نپتون جادویی کمک‌هایی معنوی دریافت می‌کند، شما نیز غرق در افکار خلاقانه خود شده اید. اما دلیل این رویا پردازی های شما این نیست که فکر می‌کنید آنها می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند. شما باید حالا خیلی حواس خود را جمع کنید؛ به خاطر اینکه یک قضاوت نادرست می‌تواند سبب شود وقت خیلی زیادی را تلف کنید و برای اهدافی که هیچ وقت به واقعیت تبدیل نمی‌شوند بی خودی تلاش کنید.

تیر: در حالی که اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می‌شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید که دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما کاملاً به دنبال ایده های خود نرفته اید، ولی هم اکنون صحبت کردن در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امکان این را بدهید که در مورد تخیلات خود صحبت کنید.

مرداد: امروز حتماً به حس ششم خود اطمینان کنید، چرا که قدرت خیلی زیادی دارد! اگر چه شما احساس می‌کنید در مسیر درست خود قرار گرفته اید، ولی ناامیدی هر لحظه ممکن است از راه برسد و لحظه ای بعد ناپدید شود. از برنامه ای که فکر می‌کنید درست نیست پیروی نکنید و با شخصی که به پایان کارش فکر نمی‌کند کار نکنید. اگر لازم شد از همین حالا جلوی ضرر را بگیرید و بعد پیش بروید.

شهریور: شما امروز به راحتی ممکن است در مورد مسائل مالی تصمیم اشتباهی بگیرید، بنابراین وقتی می‌خواهید در این مورد دست به کاری بزنید باید خیلی حواس خود را جمع کیند. از خریدهای ناگهانی استقبال نکنید، برای اینکه با بی احتیاطی پول خرج کردن برایتان دردسر به همراه دارد. در عوض به موفقیت و شادکامی‌فکر کنید و با احتیاط عمل کنید تا در مسیر درست خود قرار بگیرید.

مهر: امروز هرچقدر که سعی کنید متعادل تر و بهتر باشید، رویاهای شما نیز عینی تر شده و بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شوند. حتی اگر فکر می‌کنید که منطق و قانونتان جواب نمی‌دهد، ولی باز هم چیزهایی که می‌خواهید را در ذهنتان مجسم کرده و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید. با این کار اتفاقاتی خواهد افتاد که حتی در تصورتان نیز نمی‌گنجد

آبان: درست زمانی که فکر می‌کنید همه چیز روبراه و عالی است، ممکن است از یک بحران ماوارءالطبیعه رنج ببرید. حتی اگر فکر می‌کنید کسی بر ضد شما عمل می‌کند، لازم است درک کنید که شما در معرض خطرات جسمانی و مادی نیستید. اگر شما خیلی قیافه حق به جانب به خود بگیرید و خود بین باشید، دیگران متوجه نمی‌شوند که تفکرات دور اندیشانه داشتن یکی از خصوصیات خوب شما است.

آذر: اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دودل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می‌کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

دی: شما قادر هستید در مورد مشکلی که در محل کار اتفاق افتاده هر دو جنبه موضوع را ببینید، ولی نمی‌خواهید خودتان را ملزم به یکی از آن دو بکنید. خوشبختانه شما می‌توانید با بی طرف ماندن خودتان را این مقوله بیرون بکشید، اما گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که مجبور می‌شوید فوری عکس العمل نشان دهید. از نیازهای خود آگاهی داشته باشید، مطلع بودن بهتان کمک می‌کند از شکست‌های غیر منتظره دور بمانید.

بهمن: داشتن نقطه نظرات جنجالی یک چیز است، توجیه کردن این نظرات چیز دیگری! نظریات شما امروز می‌تواند دردسر آفرین باشد، چراکه وقتی نتایجی که بهشان دست یافته اید را شرح می‌دهید، زیاد واضح صحبت نمی‌کنید. اگر نظریات شما با دیگران متفاوت است، حواستان را جمع کنید؛ دلیل ندارد که مخالفت‌های خود را گسترش داده و به کشمکش و ناسازگاری تبدیل کنید.

اسفند: شما امروز خیلی خوب می‌توانید داستان سر هم کنید و این داستان هرچقدر غیر واقعی‌تر باشد بهتر است!! نپتون سیاره بخت شما با عطارد پرچونه دریک مسیر قرار می‌گیرد و شما می‌توانید به نحو مؤثری از فن بیان قوی خود برای توضیح دادن افکار خود استفاده کنید، حتی اگر این افکار غیر قابل شرح باشند! اما یادتان باشد دو صد گفته چون نیم کردار نیست؛ بنابراین از انجام دادن هر نوع فعالیتی که شما را از داستانتان دور می‌کند اجتناب کنید

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران