اخبار گوشی ها

فروردین: اگر دوستانتان نیاز شما به تشریفات و آداب و رسوم را خیلی جدی بگیرند، مرز تعیین کردن بین خودتان و آنها باعث بروز واکنش‌های غیر منتظره خواهد شد. شما به دلیل اینکه اعتقاد دارید قوانین بهتان کمک خواهند کرد، فقط از آنها پیروی می‌کنید، اما فقط مواقعی که شما خیلی جدی باشید این قوانین به کارتان می‌آیند. عجیب اینکه از کنترل خارج شدن هم می‌تواند باعث فروکش کردن انرژی تان شود.

اردیبهشت: شما حس می‌کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دستتان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

خرداد: ونوس در ششمین خانه شما یعنی خانه فعالیت‌های معمولی روزانه بهتان توصیه می‌کند فقط به چیزهایی که خوب می‌شناسید اتکا کنید. شما در محل کار خواستار فرصت‌ها و موقعیت‌های شغلی زیادتری نیستید و دلیلش هم فقط این است که چیزهایی که در ظاهر خیلی عالی به نظر می‌رسیدند واقعاً این گونه نبودند. قبل از اینکه هر کار غیر معمول و عجیبی را انجام دهید، از بصیرت و دور اندیشی خود استفاده کنید.

تیر: شما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی ‌را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. شما که نمی‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟!!

مرداد: وقتی که شما امروز از احساسات جدید خود صحبت می‌کنید، قادر نیستید آنها را از رویاهایتان تمیز دهید. با همه این احوال برای برخوردار شدن از یاری دیگران بهشان تکیه نکنید، چرا که آنها همه حقیقت و وقایع را بهتان نخواهند گفت. اگر شما خیلی دوست دارید بدون هیچ چشم داشتی دیگران را در جریان مراحل پیشرفت معنوی خود قرار دهید، در حالی که بر روی مشکلات غیر قابل حل کار می‌کنید احساس بهتری نیز نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد.

شهریور: وقتی که امروز ماه وارد نشانه تان شود، خیلی احساس پر انرژی بودن می‌کنید. اما نمی‌توانید به راحتی از عهده مدیریت کردنش بر بیایید و وقتی هم که می‌خواهید با دوست و یا نامزدتان در موردش صحبت کنید ذهنتان آشفته می‌شود. شاید شما سعی می‌کنید با ثابت کردن کارآیی های و نقاط قوتتان هدف خود را پیش ببرید. ولی در حال حاضر بهترین کار این که نقاط ضعف خود را نشان بدهید، در این صورت با افراد دیگر در جایگاه برابر قرار خواهید گرفت.

مهر: شما امروز به راحتی غرق در افکار و رویاهای خود می‌شوید، اما فقط یکی از آنها به دردتان می‌خورد! الان وقت این نیست که برنامه‌های سری خود را کش بدهید، اما شاید هم دلتان می‌خواهد همه بفهمند شما انسان خاصی هستید! گاهی اوقات لازم است که برنامه‌های خود را فاش کنید. ولی در وقت‌های دیگر این کار کافی نیست و شما باید دنبال راهی باشید که استراتژی خود را اجرا کنید.

آبان: شما خیلی فعال و پر انرژی هستید، اما نمی‌خواهید با پرداختن به کارهای اجتماعی پیش پا افتاده آن را هدر بدهید. حتی اگر به یک مهمانی خوب و پر نشاط دعوت بشوید برای شما بیشتر شبیه کاری سخت و طاقت فرسا خواهد بود. اما با این حال بهتر است که به این مهمانی بروید، چراکه ممکن است با یک نفر برخورد کرده و رابطه خوبی با او برقرار کنید. شما هیچ وقت نمی‌توانید بگویید که دوستی‌های جدید در چه مکان‌هایی اتفاق می‌افتند.

آذر: شما نمی‌توانید به راحتی بفهمید که در مراحل بعدی چه کاری باید انجام دهید، چراکه وقتی می‌خواهید در یک مسیر قرار بگیرید به سمت دیگری کشیده می‌شوید. البته منظور ما از مسیر هیچ ارتباطی به محدوده جغرافیایی ندارد، بلکه معنای مجازی آن در نظر است. تصور کنید اگر روش خود را تغییر داده و از برنامه ریزی‌ها و اهداف قبلی خود صرف نظر کنید زندگی تان چه شکلی می‌شود؟!!

دی: نگرش‌های مثبت شما نسبت به زندگی به خصوص اگر از اهداف اصلی خود دور نشوید، امروز به ثمر می‌نشیند. اگر قرار است تصمیم مهمی‌ بگیرید خیلی زود و در اوایل روز این کار را بکنید، برای اینکه اگر معطل کنید نزدیک بعد از ظهر ممکن است دیدی منفی پیدا کنید. در حالیکه نگرش‌های منفی را به مثبت اندیشی تبدیل می‌کنید، سعی کنید واقع بین باشید.

بهمن: امروز ممکن است برنامه‌های خوب و عالی شما بدون هیچ دلیل خاصی به هم بخورد. در این هنگام شما احساس خواهید کرد که هیچ دیدگاه واضح و روشنی نسبت به اتفاقاتی که پیش آمده ندارید. اما مادامی‌ که بتوانید با پافشاری و مداومت اما نه با مخالفت کردن با این اتفاقات فکر خود را روی کارتان متمرکز کنید، می‌توانید دیدگاه روشنی پیدا کنید. هرقدر که بیشتر با این جریانات مخالفت کنید، قدرت بیشتری به آنها می‌بخشید. پس در عوض مثل درخت بیدی که در برابر باد خم می‌شود، قوی باشید.

اسفند: اگر امروز کسی زیاد ازتان انتقاد کرد، سعی کنید زیاد ناراحت نشوید. شاید شما خیلی حساس شده‌اید و یا شاید دیگران در قضاوت‌هایشان خیلی تند و تیز رفتار می‌کنند. اگر بخواهید برای خوشحال کردن کسی که هیچ یک از کارهایتان او را راضی نمی‌کند تلاش کنید، فقط خودتان را خسته کرده‌اید. بنابراین سعی کنید به استانداردهایی که برای خود تعیین کرده بودید برسید، در این صورت احساس بهتری نسبت به کار آیی و راندمان کاری خود پیدا خواهید کرد.

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران