اخبار گوشی ها

فروردین: شما در آستانه جدیدی از زندگی خود هستید که شما را به منطقه‌های ناآشنا هدایت می‌کند، در جایی که منطق اصلاً هیچ راهی ندارد. به جای اینکه طبق برنامه ریزی قبلی خود کار کنید، از عزلت گاه خود بیرون آمده و تمام تجربیات خود چه درست و چه نادرست را با هم بیامیزید.

اردیبهشت: برای انجام دادن کارهای جدیدتان، حتی اگر دلتان می‌خواهد تنهایی کار کنید، لازم است که از نزدیک با همکارانتان کار کنید. کنار کشیدن و کم آوردن نمی‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد، برای اینکه دیگران هم سعی می‌کنند شما را درگیر کار کنند. اگرچه این کار خیلی سخت است، ولی شما باید از دوستی‌های خود درس بگیرید. شما هم احساسات خود را ابراز کنید و هرچقدر هم بحث کردن برایتان سخت بود باز هم به گفتگو ادامه بدهید.

خرداد: امروز امکان دارد یک نفر با عقاید خیلی خوش بینانه وارد زندگی تان شود، اما وقتی خودتان را در بحث‌ها درگیر می‌کنید خبرهای خوش می‌تواند جدی‌تر شوند. سرباز زدن از همکاری با دیگران کار منطقی ای نیست، برای اینکه بهتر است قبل از اینکه دست به عمل بزنید بفهمید که چه اتفاقاتی افتاده است نه بعد از آن! محدود کردن انتخاب‌های خود خیلی بیشتر از قبول کردن همه چیزهایی که بهتان پیشنهاد می‌شود برایتان مفید خواهد بود.

تیر: شما امروز اعتقاد دارید که خیلی خوب و درست حرف زده‌اید، اما حرف‌هایی که الان می‌زنید ممکن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله‌هایتان را ناتمام ول کنید، که این موضوع می‌تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف کردن کارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می‌تواند تنش‌هایی که بین شما و دیگران وجود دارد را کاهش دهد.

مرداد: شما در اوج بازی قرار گرفته‌اید و آماده پریدن، خلاقیت و شاد بودن هستید! اما شما در استفاده کردن از توانایی های خود شک دارید، چراکه نمی‌خواهید با انجام دادن کارهایی که زیاد مهم نیستند انرژی خود را تلف کنید. سعی نکنید جذابیت‌ها و لبخند خود را پنهان کنید. به دیگران بگویید چه احساسی دارید و حتی اگر طبق میل آنها رفتار نکرده‌اید نگرانی به خود راه ندهید.

شهریور: شما دلتان نمی‌خواهد که در خانه بمانید، ولی امکان اینکه تمام روز بیرون از خانه بمانید وجود ندارد، چرا که اکنون کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید. شما اکنون در دوره‌ای از زندگی خود هستید که حرف‌های شما می‌توانند تعیین کننده شکست و یا موفقیت‌تان باشند، پس به خاطرکارهایی که باید انجام بدهید شکایت نکنید و غر نزنید! در عوض تا جایی که می‌توانید با نگرش و دید مثبت کارهای خود را در داخل خانه انجام دهید و بعد به سر کار بروید.

مهر: آرزوهای بزرگ و آرمانی در سر داشتن شاید عاقبت کمی‌ ناامیدتان کند، چراکه ممکن است حوادثی که اتفاق می‌افتد به آن خوبی که شما در ذهنتان تصور کرده بودید نباشد. با وجود این شما می‌توانید کارهای خیلی زیادی انجام دهید و همین فعالیت و سازندگی شما بهتان کمک می‌کند نگرش های منفی مربوط به خود را اصلاح کنید. خودتان را با ایده‌آل‌هایتان مقایسه نکنید؛ به جای اینکه به کارهای ناتمام خود فکر کنید به کارهایی که انجام دادید فکر کنید.

آبان: شما امروز نسبت به وضع مالی خود و یا دست کم نسبت به امکاناتی که دارید خیلی خوش بین هستید. حالا بهرام در نشانه شما قرار دارد و انرژی زیادی در خود حس می‌کنید که شما را قادر می‌سازد بیشتر از همیشه کار کنید. اما این انرژی زیاد می‌تواند خشم و عصبانیت شما را نیز آشکار کند، پس راهی پیدا کنید که بدان وسیله احساسات غیر منتظره‌تان را خاموش کنید، وگرنه درگیر مسائل می‌شوید که اصلا به نفعتان نیستند.

آذر: الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

دی: امروز شما به یک دوراهی رسیده‌اید که فهم و بینشتان به شما چیزی می‌گویند ولی شما کار دیگری انجام می‌دهید. گاهی اوقات شما با موفقیت می‌توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی که با آن چیزی که شما می‌دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه کنید. با وجود این امروز شما سعی می‌کنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می‌توانند بر کارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باشید که دیگران از شما قدردانی کنند.

بهمن: امروز احتمال موفقیت برای شما بیشتر شده است، چراکه به هیچ درخواستی جواب منفی نمی‌دهید. شما قادر هستید بدون توجه به موانعی که پیش رویتان قرار دارند، همچنان اهداف خود را داشته باشید. دیگران این روزها از سرسختی شما شگفت زده شده‌اند، اما اجازه ندهید عکس العمل‌های آنها شما را از اهدافتان دور کند. توجه خود را روی مقصدتان متمرکز کنید و با ثبات قدم در همین مسیر گام بردارید.

اسفند: حالا که ماه به نهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بزرگ انرژی می‌دهد، وسعت و دامنه فهم و دانش شما نیز بیشتر شده است. به خاطر اینکه ظاهراً قادر هستید فراتر از هدف خود را هم ببینید، دیگران به منظور بهره گرفتن از نصیحت‌هایتان پیش شما می‌آیند. حواستان جمع باشد؛ شما برسر دوراهی قرار می‌گیرید و به محض اینکه یکی از آنها را برگزینید، کسانی که از مسیر اول سودی عایدشان می‌شود برایتان مشکل درست می‌کنند. تا جایی که امکان دارد هیچ کدام را انتخاب نکنید و میانه رو باشید تا موقعی که راه سومی ‌هم نمودار شود.

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران