اخبار گوشی ها

متولدین فروردین:
دقت در مسائل اجتماعی امروز ارزش حیاتی دارد، برای اینکه شما واقعاً درحال کند و کاو کردن و جستجوی حقیقت هستید. اما شما نیاز دارید که از افراد دیگری هم کمک بگیرید، برای اینکه باید با یک مشاور و روان شناس در این باره حرف بزنید و این موضوع شما را از فردی که دوست دارید دور نخواهد کرد.

متولدین اردیبهشت:
امروز دوستان شما خیلی دور و برتان می چرخند، اما آنها نمی خواهند به خودشان هم بد بگذرد. متأسفانه این عمل آنها برخلاف میل شما است و اگر شما توانستید مکالمه را به موضوعات مورد علاقه خودتان بکشانید نباید میدان را خالی کنید. در عین حال که نسبت به دیگران حساس هستید پس باید با آنها کاملاً صادق باشید.

متولدین خرداد:
امروز شما می ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است یکی از دوستی های قبلی تان را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می کند. اما خیلی هم سعی نکنیدکه آسیب پذیریتان را پوشیده نگه دارید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت کننده است ولی شما را آرام می کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.ملایم تر کند.

متولدین تیر :
امروز شما طرز فکر خود را عوض کرده اید و برای همین کارهای شما نسبت به دیگران متفاوت تر است، شما همچنین قوانینی که دیگران آنها در زندگیشان به صورت پایه و الگو قرار داده اند را اصلاح می کنید. متأسفانه امروز این طرز فکر شما باعث شادی و خوشبختی شما نمی شود

متولدین مرداد :
اغلب مجردهای این ماه در آستانه تصمیم گیری برای ادامه تحصیل، گذراندن دوره تخصصی و یا آغاز زندگی زناشوئی هستند، در میان آنها بعضی نیز گرفتار عشق پرشور ولی هنوز نامعلومی شده اند که اگر بموقع در سروسامان ن به آن همت نکنند مسلما” با بن بست ها و دردسرهائی روبرو میشوند.

متولدین شهریور:
در اواخر امروز با تغییر ناگهانی شخصیت مواجهه خواهید شد، پس از لحظه لحظه فرصتها نهایت لذت را ببرید. با فرا رسیدن شب، احساس عجیبی به شما دست میدهد. شما همیشه عاشق خانه و خانواده هستید. حتی المقدور، برای انجام وظایف تان، اوقات خاصی را در نظر بگیرید.

متولدین مهر :
امروز ناگهان متوجه یک موج فکری جدید میشوید که بایستی فورا به آن عمل کرده و یا متوجه شوید که چگونه از آن بهره مند شوید. هم اکنون شما بسیار تیزبینانه و هوشیارانه به فکر باشید که در حال حاضر بهترین موقعیت را در اختیار دارید.

متولدین آبان :
احساسات شما ممکن است بعضی ها را آزار دهند و اما از نظر همسر و خانواده بسیار بجا و دوست داشتنی هستید. هر کاری ممکن است مورد پسند بعضیها و نارضایتی دیگران قرار گیرد این امر بسیار برای امروز شما طبیعی است.

متولدین آذر :
پس از یک دوره دربدری و آوارگی باید پناهگاه امنی جست و در آن آرامش را تجربه کرد. احتیاج به خلوت خود دارید تا بتوانید در مورد سرنوشت خود تاملی نمایید. این خلوت را فراهم کنید به نفع شما خواهد بود.

متولدین دی :
آیا اصلا” امکان دارد که دوست داشتنی تر از موقعیتی باشید که اکنون هستید؟! امروز از نظر همه زیبا و باعظمت جلوه میکنید و از این بابت به خود میبالید. برگزاری یک جشن باشکوه و بزرگ علاقه تان را به همه طرفداران و دوستداران خود نشان دهید.

متولدین بهمن:
امروز صبر و طاقت شما را یکی از اعضای خانواده امتحان میکند. مدام نظرشان عوض میشود و خستگی ناپذیر و خیلی هم نامرتب هستند. چیزی که شما را واقعا عصبانی میکند شلختگی است. اما صبر پیشه کنید تا به مشکل بر نخورید.

متولدین اسفند:
باید کمی صبر کرد تا این گرد و خاک از بین برود در یک فضای روشن و شفاف باید تصمیم گیری کرد و از شتابزدگی پرهیز نمود آهسته آهسته رقیبان مشت خود را یکی پس از دیگری باز خواهند کرد.

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران