اخبار گوشی ها

متولدین فروردین:
شما می خواهید با عکس العمل نشان دادن نسبت به شرایط فعلی آن هم  به طورغیرمعمول، شخصیت خود را نشان دهید. اما باید از اینکه حمایت عزیزترین دوستان و خانواده خود را از دست بدهید، بترسید. این مسئله که هم صمیمیت و هم فاصله  را بخواهید حل نخواهد شد. راحت به آن اعتراف کنید تا بتوانید تفاوت چشمگیری ایجاد کنید.

متولدین اردیبهشت:
آنچه که در شما میگذرد، به عنوان یک طرح یا برنامه، برای پیشبرد اهدافی که دارید، به طور بالقوه یا خام یا خوب هستند، اما برای بهتر شدن یا به عبارت دیگر قوام آمدن، قبل از هر چیز به زمان و اعتماد به نفس نیاز دارید که آن هم چندان طولانی و دشوار نخواهد بود، به شرط آنکه در انتخاب اطرافیان و مشاورین، بیشتر دقت کنید. به عنوان نمونه، یکی دو نفری هستند که درست در زمانی که باید در محل کار حاضر و ناظر باشید، پیشنهاد یک سفر تفریحی دور از انتظار مطرح خواهند کرد که با زیرکی، آن را قبول نخواهید کرد.

متولدین خرداد:
شما مرموزتر از دیگران فکر می کنید چون دیگران تغییر جهت های فکری غیر معمول شما را نمی بینند. شاید رویایی را در سر داشته باشید اما آن را برای خودتان نگه می دارید. شما درون گرا هستید. حتی اگر دوستان نزدیکتان کمی از آنها را بفهمند شما نیازی ندارید که افکار خود را با آنها تقسیم کنید.

متولدین تیر :
در شرایطی قرار دارید که یک تنه و بدون یار و یاور، نمیتوانید از عهده کار بر آیید. خودخواهی را کنار بگذارید و به اطراف خود نگاه کنید. چشم و دستهایی هستند که عاشقانه و با تمام وجود، به یک اشاره به سراغتان میآیند تا در گشودن گره کوری که روز به روز هم محکمتر میشود، شما را یاری دهند.

متولدین مرداد :
سفری نه چندان طولانی، پیش روی دارید. هم فال است و هم تماشا، یعنی هم برای استراحت و روح و جسم مناسب است و هم از نظر عاطفی نیز میتواند مثمر ثمر باشد. در حقیقت در این سفر گروهی با فردی که آشنایی کمی دارید به شناخت بیشتری می رسید که به صورت بالقوه نه از سر اجبار، میتواند پایه و اساس یک دوستی پایدار و خوشایند قرار بگیرد

متولدین شهریور:
اینکه امروز مراقب جیب خود باشید برای راحت بودن از بابت مسائل مالی کافی نیست. اما راه درستی را در پیش گرفته اید. شاید نیاز داشته باشید که روش آسانتری برای اینکه زندگی بهتری داشته باشید به کار ببرید و این مستلزم این است که ازخرج های اضافی و خریدهای لوکس خود صرف نظر کنید. نه اینکه اصلاً خرج نکنید. چیزهای اصلی را در نظر بگیرید و بیشتر از درآمد خود خرج نکنید.

متولدین مهر :
شرکت در یک مهمانی سبب خواهد شد که شما چهره ی واقعی گروهی از اطرافیان را به خوبی بشناسید و به اصطلاح با چنین شناسایی برای آینده خود تصمیم منطقی بگیرید. انعطاف پذیری بیشتری پیدا میکنید و میتوانید در رقابتهای جدیدی شرکت کنید. اگر دوست یا آشنایی در خارج دارید از او با خبر خواهید شد و این موضوع خوشحالتان خواهد کرد

متولدین آبان :
عقاید بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته اید، امروز واقعی تر می شوند. این مثل برنامه ای می ماند که فکر می کردید در آینده ای دور تحقق پیدا می کند اما الان به نزدیکتر شده اید . اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کار دارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.

متولدین آذر :
بدون انکار این واقعیت که درخشش بیرونی و ظاهری انسان، میتواند در پیشبرد اهدافش موثر باشد. باید توجه داشت که ژرفای استعدادها درونی است که میتواند، آنچنان کیفیتی را به صاحبش بدهد که پیامدهای منفی برخی کمبودهای ظاهری را یکسره باطل کند. در رهگذر چنین آگاهی، برای شما و در راهی که برای رسیدن به موفقیت پیش گرفته اید، رویدادهای خوش و سرنوشت سازی، امروز رقم میخورد.

متولدین دی :
شاید نیاز داشته باشید که به شکست هایی که در شرایط فعلی زندگی تان پیش آمده رسیدگی کنید. مشکل مهمی نیست فقط یک بررسی در مورد واقعیت هاست تا مطمئن شوید که امیدهای واهی ای درمورد خانه و خانواده تان درسر نمی پرورانید. شما می خواهید که ثبات از دست رفته تان را به دست آورید و نمی خواهید که استقلال خود را از دست بدهید. خوشبختانه، شما می توانید به هر دوی آن برسید اما باید یک مذاکره جدی در مورد آن داشته باشید.

متولدین بهمن:
متولدین این ماه درست مانند ساحل هستند. در واقع به مانند ساحل که از آن بهتر، دریاشناس وجود ندارد، در شناخت زندگی، از موهبتی به نام کنجکاوی و رفتاری متعادل و شادمانه برخوردار هستند. شما نیز چون یک روانشناس و با دقتی مهار شده، از نزدیک با واقعیتهایی برخورد میکنید، اما در عین حال آن هم بر اساس ذات خود، به مانند یک فرمانروای نیکو سرشت، باید با دلسوزی به صدای اطرافیان گوش کنید. نگویید توان اعمال قدرت را ندارید!

متولدین اسفند:
نظر شما امروز عملی می شود. اما کار خود را به شیوه ی روزهای دیگر انجام ندهید. شاید بخواهید موثر تر از معمول باشید یا شاید اصلا ً کسل شده اید. انگیزه شما این است که  می توانید کاری متفاوت نسبت به دیروز یا فردا انجام دهید. شاید تنها چیزی که برای ایجاد نیرویی تازه در خود نیاز دارید این باشد که یک تکانی به زندگی تان بدهید.

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران