اخبار گوشی ها

فال روز متولدین فروردین:
صراحت و خوش قلبی  تو به همسر اطمینان خاطر می دهد. حرف هایی را که از دل برخاسته باشد می توان به جان شنید هر چند در لابلای آنها انتقاد های تندی وجود داشته باشد.

فال روز متولدین اردیبهشت:
امروز باید تصمیمی بگیری که بسیار حیاتی خواهد بود. مدتی بود در این باره تردید داشتی اما اینک زمان آن فرا رسیده است تا تردیدها را از خود دور کنی. موفقیت تو حتمی است.
فال روز متولدین خرداد:
به دنبال چیزهای غیر ممکن نباید بود. در همین جهان امکان و در همین موقعیت های موجود، چیزهای مهمی وجود دارد که برای یک عمر تلاش و کوشش کافی خواهد بود. باید واقعیت ها را در نظر گرفت.
فال روز متولدین تیر:
رویاهای شیرین بخش مهمی از زندگی معنوی ما هستند. کسی که در خواب هم عذاب می کشد آشفته خاطر است باید به پزشک مراجعه کند. باید بدون دغدغه خوابید و خود را به رویاهای رنگین سپرد.
فال روز متولدین مرداد:
مشکل خود را با همسر در میان بگذار. او پیوسته آمادگی آن را دارد که به تو کمک کند. با همکاری او بهتر می توان این مشکل را حل کرد. جایی برای نگرانی وجود ندارد چون هر کسی در زندگی چنین تجاربی را از سر گذرانده است.
فال روز متولدین شهریور:
زمان برای بر طرف کردن یک مشکل قدیمی فراهم شده است. تا دیر نشده باید اقدام کرد و فرصت ها را از دست نداد. تا تنور داغ است باید نان را چسباند زیرا بعدا سرد می شود.
فال روز متولدین مهر:
برنامه ریزی کردن برای مسافرت‌های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود، مگر اینکه بتوانید کمی ‌رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید، به جایی نمی‌رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده‌های بزرگ تمرکز کنید

فال روز متولدین آبان:
باید صبر کنی کارها روال منطقی خود را پیدا کند و بعد با اندیشه و مشورت می توان نتایج بهتری گرفت.
فال روز متولدین آذر:
مشکلاتی در کار پیدا می شود که باید آنها را به دقت وارسی کرد. به اندیشیدن و تامل می توان راه حلی مناسب پیدا کرد که عاقب آن ختم به خیر باشد. از پرخاش و خشونت دوری کن.
فال روز متولدین دی:
هر چند در این کار استادی و مهارت کافی داری، با این حال احتیاط را نباید از دست داد. مراقب باش که ریسک کردن و بی باکی می تواند زیان های جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.
فال روز متولدین بهمن:
کارهایی که انجام شد چندان دلچسب نبود. وقتی کاری به نتیجه خوبی نرسد، دیگر روحیه ای برای ادامه آن باقی نمی ماند. باید راههای دیگری را تجربه کرد شاید به نتایج بهتری برسد.
فال روز متولدین اسفند:
این تفکری کاملا غیر منطقی است. همه کارها را نمی توان در یک زمان انجام داد. باید طبق یک برنامه ریزی درست و دقیق جلو رفت تا به نتیجه دلخواه رسید.

پیش نمایش

برچسب ها


طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران