اخبار گوشی ها

فروردین: شما روز پر مشغله ای پیش رو دارید، اما ممکن است انقدر دور خور بچرخید که اصلاً به هیچ یک از کارهایتان نرسید! روش عاقلانه ای که بهتان توصیه می‌کنیم این است که نسبت به اتفاقات غیر منتظره ای که پیرامونتان رخ می‌دهد واکنش شدید نشان ندهید. اگر شما به این توصیه عمل نکنید قبل از اینکه بفهمید چه اتفاقی افتاده، وقت و انرژی خود را تلف خواهید کرد.

اردیبهشت: امروز به خصوص اگر نگران مسئال مالی باشید، ممکن است یک دفعه حالت عصبانیت و ناراحتی مختصری بهتان دست بدهد. خوشبختانه این ناراحتی جدی نیست، برای اینکه بهرام با ونوس یعنی سیاره فرمانروای شما روبرو می‌شود و قبل از اینکه اتفاق بدی بیفتد شما راه حل رضایت بخشی برای مشکلات مالی و عشقی خود پیدا خواهید کرد.

خرداد: امروز موفقیت و سازندگی شما به این بستگی دارد که نسبت به به حرکات ماه در نشانه تان آگاه و مطلع باشید، بنابراین بتان توصیه می‌کنیم آروزها و احساسات تغییر یافته خود را ابراز کنید. باوجود اینکه شما معمولاً نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد سریع واکنش نشان می‌دهید، ولی امروز باید قدری محتاط باشید. اگر این کار را نکنید خودتان را بر سر دو راهی خواهید دید!

تیر: باوجود اینکه شما امروز در نظر دیگران فردی خونسرد و آرام به نظر می‌آیید، رویاها و خیالات شما هرلحظه شدیدتر می‌شوند. شما انقدر به زندگی معنوی خود خو گرفته اید که حتی از تعاملات اجتماعی با افراد دیگر نیز کناره گیری می‌کنید و دلیلتان هم این است که فکر می‌کنید نسبت به آن چه واقعاً حس می‌کنید ساکت تر و آرام تر هستید. ولی فراموش نکنید که شما می‌توانید در حالی که از دنیای غنی و پربار رویاهای شخصی خود لذت می‌برید، به راحتی با افراد دیگر هم ارتباط برقرار کنید.

مرداد: امروز اگر دوستان یا همکارانتان خواستند بهتان کمک کنند حواس خود را جمع کنید، چراکه شاید درحدی که شما فکر می‌کنید قابل اعتماد نباشند. البته این سخن بدین معنی نیست که آنها قصد منحرف کردن شما را دارند، بلکه به خاطر اینکه می‌خواهند حسن نیت خود را بهتان نشان دهند، قول‌هایی می‌دهند که نمی‌توانند بهشان عمل کنند. اگر از روی لطف و محبت بهتان پیشنهاد حمایت و پشتیبانی داده شد قبول کنید، ولی توقع خود را زیاد بالا نبرید وگرنه ناامید خواهید شد.

شهریور: امروز اطرافیانتان از شما بیش از اندازه توقع دارند و شما را تحت فشار قرار می‌دهند، شما نیز با تلاشی احمقانه می‌خواهید تمام خواسته‌های آنها را برآورده کنید! به جای اینکه به دیگران اجازه دهید بهتان زور بگویند و به فکر انجام دادن خواسته‌های آنها باشید، خیلی زود و در اوایل روز برای خودتان مرزهایی تعیین کنید. حتی اگر لازم بود روی کارهایی که قبلاً  انجام دادید دوباره فکر کنید. حفظ کردن شوخ طبعی و خوش مشربی تان بیشتر از آن چه فکرش را بکنید بهتان کمک خواهد کرد.

مهر: امروز کار کردن روی چندین پروژه کار بی‌فایده و بی‌نتیجه‌ای خواهد بود، چرا که همه چیز درحل تغییر کردن است. به جای سخت گیری و پافشاری کردن روی بعضی برنامه‌های خاص، بهتر است انعطاف پذیر بوده و نسبت به هر موقعیت که جای پیشرفت دارد بی تفاوت نباشید. عجیب اینکه ونوس سیاره فرمانروای شما از سوی بهرام سازمان یافته حمایت می‌شود و این کار شما باعث افزایش سازندگی و خلاقیتتان می‌شود.

آبان: امروز زندگی شما دچار تغییر و تحول شده، چنانچه با دلیل و منطق قادر به درک این تغییرات نخواهید بود. با وجود این اگر کمی ‌ایمان و اطمینان داشته باشید اوضاع رو به راه می‌شود به عبارت دیگر اگر نسبت به اتفاقات به وجود آمده خوش بین باشید، از نتایج حاصله شگفت زده خواهید شد. اگر مجبور شدید کمی ‌از خواسته‌هایتان بگذرید ناراحت نشوید، چرا که این روزها به سرعت می‌گذرد.

آذر: امروز گویی که کل مردم دنیا عجله دارند!!امروز حتی اگر شما بخواهید با دیگران کار کنید، آنها خیلی بی صبر و بی طاقت هستند و قبل از اینکه شما خودتان را آماده کنید آنها می‌خواهند به مرحله بعد بروند. باوجود این سرعت دنیای خارج می‌تواند بازتاب بی حوصلگی‌ها و دلتنگی‌های خودتان باشد.

دی: مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات و پایداری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز شما خیلی دوست دارید چیزهای جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید باید به خاطر چیزهایی که تابحال در زندگی تان داشته‌اید شکرگزار باشید.

بهمن: شما امروز حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، ولی باز هم برای تفریح کردن کاملاً آمادگی دارید. متاسفانه شما نمی‌توانید تعطیلات آخر هفته مورد پسندتان را داشته باشید. اما این سخن بدین معنی نیست که برای لذت بردن مجبورید منتظر بمانید. به جای اینکه فکر کنید اتفاق خاصی رخ می‌دهد که شما از آن مسرور خواهید شد، سعی کنید روی کارهایی که باید انجام بدهید تمرکز کنید و با رضایت خاطر و لذت آنها را انجام دهید. حضور داشتن درزمان حال آگاهانه ترین انتخاب برای رسیدن به سعادت و خوشبختی است.

اسفند: شما مروز بر سر دوراهی قرار می‌گیرید و خودتان فکر می‌کنید که می‌توانید به طور هم زمان هر دو را برگزینید. اما مادامی‌ که شما آنچه که اتفاق می‌افتد را به صورت چیزهای مجزا و جدا از هم ببینید، به راحتی نمی‌توانید درموردشان تصمیم بگیرید. حقیقت این است که تا موقعی که فکر نکنید مجبورید یک راه یا راه دیگری را برگزینید، می‌توانید حقایق زیادی را درک کنید.

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران