اخبار گوشی ها

متولدین فروردین:
در طول صبح برایتان بسیار مشکل است که به آرزوهایتان فکر کنید و تمام توجه تان را به کارتان یا قرارهایی که دارید بدهید. خوشبختانه بعدازظهر این حال و هوا تغییر می کند و بسیار شادو سرحال می شوید که همه دوست دارند وقتشان را با شما بگذرانند ورزش های تیمی در حال حاضر بسیار عالی هستند.

متولدین اردیبهشت:
شاید شما ترجیح می‌دهید که هر طور دلتان می‌خواهد روزتان را سپری کرده و دنبال خواسته‌های خود بروید، اما شما آنقدر آزادی ندارید که این کارها را بکنید. اگرچه شما دوست دارید کاری متفاوت انجام دهید، اما با وجود مشکلاتی که پیش آمده لازم است که به روابط قدیمی‌ خود احترام بگذارید. نگران احساساتی که در دلتان جمع شده نباشید، چراکه همیشه امکان دارد در لحظه آخر همه چیز عوض شود و شما بتوانید به چیزهایی که در جستجویش هستید برسید.

متولدین خرداد:
شما امروز نمی‌توانید بی‌حوصلگی و دمدمی مزاجی خود را تحمل کنید؛ امروز وقتی ماه در برج سرشار از عشق اسد قرار می‌گیرد، کاملاً غیرممکن است که به غیر شاد بودن و تفریح کردن کار دیگری هم انجام داد. اما اگر هنوز کارهای انجام نشده‌ای دارید درست نیست که همه وقت و انرژی‌تان را صرف تفریح و بازی کنید.

متولدین تیر :
شما در طول دو هفته آینده روابط عاشقانه جدیدی را تجربه می‌کنید و یا اینکه به روابط قبلی‌تان نشاط و زندگی تازه بخشیده می‌شود. شما برای روابط عاشقانه خود خواستار آزادی و وقت خالی هستید. ولی پایبندی به اصول و عقاید جامعه به ضرر شما نخواهد بود

متولدین مرداد :
شما امروز به سختی برای خود برنامه‌ریزی کرده‌اید، تاحدی که اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور کامل به هم می‌ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فکر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها کنید. پس زیاد صبر نکنید؛ وگرنه خیلی دیر می‌شود. شما می‌توانید به ناامیدی‌هایتان خاتمه دهید. تا موقعی که به تقویم خود و برنامه‌های خود توجه نمی‌کنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.

متولدین شهریور:
شاید تصمیم بگیرید،مهارتی تازه یاد بگیرید یا کلاس جدیدی را شروع کنید.اگر به کارتان مربوط می شود بعداً اهمیت زیادی پیدا می کند.اگر برای تفریح باشد،فعالیت اجتماعی جدیدی را آغازمی کنید.

متولدین مهر :
علی رغم تصمیم شما برای محدود کردن خرج و مخارج، امروز احساس می کنید که بسیار موضوع بسیار ضروری پیش آمده و مجبور هستید قسمتی از پولتان را هزینه کنید. اگر می خواهید جنس مهم یا گران قیمت را خریداری کنید، بسیار مراقب باشید، چرا که شخصی شما را وادار به خرید آن می کند به گونه ای که حتی فرصت فکر کردن درست راجع به آن را به شما نخواهد داد.

متولدین آبان :
لحظات پر از استرسی را دارید.پیشنهاد می کنم آرام باشید،اما آنقدرها هم کمک نمی کند. بدون ریسک کردن، زندگی جنبش و تپش نخواهد داشت. باید خود را وارد ماجراهای جدید کرد و با تمام وجود کوشید موفقیت های بزرگتری بدست آورد.

متولدین آذر :
باید توجهی چند برابر به افرادی بکنید که در زندگی به آنها وابسته اید. که این نه تنها از نظر مالی بلکه از نظر احساسی نیز صادق است. احتمالاً باید مشکلی را با آنهاحل و فصل کنید و آنها را وادار کنید که متوجه شوند، برنامه ریزی ای که بین شما وجود داشته است، دیگر کاربردی نخواهد داشت و باید تغییر یابد

متولدین دی :
سیاره حاکم شما تاثیرات مطلوب خود را در زمینه های زندگی اجتماعی و روابط شما با دیگران خواهد گذاشت. نظرات و خواسته های شما براحتی از جانب دیگران پذیرفته خواهد شد

متولدین بهمن:

حتی اگر شما از زندگی روزمره‌تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکز کردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

متولدین اسفند:
شما فکر می‌کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می‌کنند به شما توجه می‌کنند. به کارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده اید که باعث شده دیگران پیام‌هایی نامفهومی ‌را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیت‌های شما را سوءتعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران