اخبار گوشی ها

متولدین فروردین : امروز شاید برایتان سخت باشد که زندگی عادی هر روزه خود را داشته باشید، و به نظر می‌رسد این میان یک چیزی غلط است. خوشبختانه، این ناراحتی کوچک شما باعث می‌شود که وظایف ناتمامی ‌را که کنار گذاشته بودید به پایان برسانید. با کمی‌کمک از طرف دوستان، می‌توانید ناراحتی‌هایتان را در کار تخلیه کنید، به جای اینکه همیشه در میان کارهای ناتمام خود بمانید.

متولدین اردیبهشت : نظر شما درباره عشق می‌تواند امروز با ایجاد تعادلی بین دلهره و بی اعتناعی بهتر بیان شود. این به این معنی نیست که شما باز هم نیاز به استقلال و آزادی عمل دارید. حتی ممکن است بین اینکه کدام یک از دو راه زیر را انتخاب کنید گیج و پریشان شوید: رسیدن یا دوری کردن؟؟؟ می‌توانید این کار را برای خود آسانتر کنید؛ می‌پرسید چگونه؟ به این فکرنکنید که شخص مورد علاقه تان عکس العمل منفی شدید نشان خواهد داد. با افکار مثبت خود را آرام کنید.

متولدین خرداد : تقسیم کردن نگرانی‌هایتان با دیگری می‌تواند او را هم در این موقعیت بحرانی درگیر کند، تا جائیکه همه کسانی را که در این ماجرا درگیر هستند را زیر سئوال ببرد. با گفتن اینکه دقیقا چه اتفاقی افتاده می‌توانید دیگران را آسوده خاطر کنید به جای اینکه به آنها بگویید شما چه فکر می‌کنید و نظر شما چیست.

متولدین تیر : شما احتمالا امروز برای رهایی از تنگنایی که جلوی روی شماست، آسان ترین راه یعنی تنبلی را انتخاب می‌کنید. اگرچه این راه قابل تحسینی نیست، اما دوری کردن از درگیری و مجادله و به تاخیر انداختن تصمیمات مهم می‌تواند بهترین و زیرکانه ترین راه شما برای موقعیت فعلی تان باشد. صبر و تحمل شما می‌تواند برایتان شور و عشق را همراه بیاورد، اجازه دهید این اختلافات خود به خود حل شده و از بین بروند. یکی دو روز به خود مهلت داده و بعد تلاش تان را شروع کنید.

متولدین مرداد : می‌توانید خودتان را نصیحت کنید که در کار دیگران دخالت نکنید. اما معمولا شما نمی‌توانید وقتی یکی از نزدیک ترین دوستان یا اعضای خانواده تان درگیر مشکلی است خود را کنار بکشید. بعد از اینکه همه دلایلی را که برای کنترل خود داشتید بررسی کردید و به نتیجه‌ای نرسیدید آنها را کنار گذاشته و ببینید احساس‌تان چه می‌گوید.

متولدین شهریور : اگرچه شما به روشنی می‌بینید که چقدر کار دارید، ‌اما الان دوست دارید به جای اینکه دید منفی نسبت به این قضیه داشته باشید آرام بمانید. شما معمولا محتاط و خوش بین هستید، اما این را هم می‌دانید که رسیدن به اهداف تان نمی‌تواند ساده باشد. امروز را استراحت کنید و فردا را برای برنامه ریزی بگذارید، سپس تلاش خود را شروع کرده و موانع پیش روی تان را از بین ببرید.

متولدین مهر : شما ممکن است امروز مسئولیت کارهای زیادی را به عهده بگیرید چون که به نظرتان می‌رسد آنها ساده تر از همیشه هستند. اما مشکل اینجاست که مایل نیستید که پروژه‌ای را ادامه دهید تا زمانیکه بدانید واقعا آن کار درست است، وگرنه ممکن است همه راهی که رفته بودید را بازگردید. اگر چه ممکن است دیگران به این تفاوت‌ها توجهی نکنند، اما مهم این است که شما کار خود را با کیفیت خوبی انجام دهید. به جای اینکه بعضی وظایف خود را کنار گذاشته و انجام ندهید، آن را به روز دیگری موکول کنید.

متولدین آبان : بیخود سعی نکنید که عصبانیت تان را به زور کنار بگذارید یا اینکه خود را به چیزی علاقمند کنید. فقط بگذارید احساسات شما راه خود را بروند و سعی نکنید آنها را کنترل کنید. این به معنی آن نیست که باید مسائل درونی تان را با دیگران مطرح کنید. بلکه این اختلافت خودمانی را برای خودتان حفظ کنید تا بتوانید دل تان را زلال و صیقلی کنید.

کمان متولدین آذر : شما ممکن است امروز نگران این باشید که دوستان تان درباره شما چه فکری می‌کنند، ‌اما این حساسیت بیش از حد شماست، و هیچ کس دعوایی با شما ندارد که این طور بخواهید گارد دفاعی بگیرید. سعی کنید با دیگران راحت باشید. این مهم نیست که احساس می‌کنید چقدر آسیب پذیر هستید!

متولدین دی : اگر شما طبق انتظارات خودتان حرکت کنید، احتمالا حال و روز بهتری خواهید داشت. فرصت‌های زیادی این روزها برای شما بوجود می‌آید که می‌توانید تحولاتی را در کارتان ایجاد کنید و وظایف روزانه خود را با ایده‌های عالی تان پیوند بزنید. اما حالا نیاز دارید که خود را کنترل کنید و به چیزهایی که قبلا به خود قول آن را داده بودید، برسید به جای اینکه کار جدیدی شروع کنید.

متولدین بهمن : ممکن است عقیده شما این نباشد که افکارتان را برای خودتان نگه دارید، اما این احتمالا بهترین سیاستی است که اکنون می‌توانید اتخاذ کنید. زمانی که اجازه می‌دهید احساسی از شما جدا شود، پنجره‌های دلتان باز شده و تمام رازها و اسرارتان می‌تواند بیرون ریخته شود. حتی اگرفکر می‌کنید که می‌دانید حد و مرز آن کجاست، اما ممکن است سخت باشد که وسط کار آن را کنترل کنید. خوددار باشید و اسرارتان را برای خودتان حفظ کنید.

متولدین اسفند : کند گذشتن تعطیلات آخر هفته شما شاید باب میل شما نباشد و تفریح مورد علاقه تان هم نباشد، اما بهترین حالت ممکن برای شماست. شما کارهای بسیار سخت و سنگینی در هفته آینده پیش روی خود دارید؛ پس بهتر است حالا که فرصت استراحت دارید از آن لذت ببرید. متاسفانه،‌ شما نمی‌توانید بگویید که این تعطیلات خوب و کاملی بود، پس روی کارهایی که باید انجام شوند تمرکز کنید و خودتان را مجبور کنید که به بهترین نحو ممکن از این تعطیلی استفاده کنید.

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران