اخبار گوشی ها

همان طور که میدونید سرویس RBT امکان شنیدن آهنگ مورد نظر مشترک را در زمان تماس با وی ممکن می کند . در صورت تماس با مشترکینی که  سرویس آوای انتظار آنها فعال باشد به جای صدای بوق آهنگ پخش می شود. از این پس تمام مشترکان سیم کارتهای دائمی و اعتباری همراه اول  میتوانند از این سرویس استفاده کنند . راه اندازی و نحوه استفاده از این سرویس : مشترکان می توانند برای فعال سازی ، تغییر آهنگ و قطع سرویس از سه روش زیر استفاده کنند :

* ارسال پیام کوتاه به شماره ۸۹۸۹

* سایت همراه اول

* تماس با تلفن گویای ۰۹۹۹۰

شرح روش ارسال پیام کوتاه :

این روش ساده ترین روش استفاده از این سرویس است !  فعال سازی ، تغییر آهنگ و قطع سرویس با ارسال پیام کوتاه به شماره ۸۹۸۹ امکان پذیر می  باشد . برای فعال سازی مشترک باید کد آهنگ مورد نظر را به شماره ۸۹۸۹ ارسال کنید . برای تغییر آهنگ باید کد آهنگ جدید را به شماره ۸۹۸۹ ارسال کنید . برای قطع سرویس عدد ۵ را به ۸۹۸۹ پیامک کنید.

در مورد روش فعال سازی این سرویس از طریق سایت همراه اول و دریافت رمز عبور ، باید ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۹۸۹ ارسال کنند تا پیام کوتاهی حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال شود . پس از آن مشترک برای فعال سازی این سرویس از طریق ورود به سایت مشکلی نخواهد داشت.
همچنین ، در مورد فعال سازی از طریق تلفن گویا نیز ، مشترکان می توانند با تلفن خود از طریق تماس با ۰۹۹۹۰ و با انتخاب کلید منوی ۳ به منوی خدمات غیر حضوری مراجعه و امکان استفاده از سرویس آوای انتظار را فعال کنند.

برای مشاهده ی لیست آواهای انتظار همراه اول به ادامه ی مطلب مراجعه کنید ….

 

 برای اطالاعات بیشتر و کامل تر و کد های جدید می توانید به پست جدید بروید >>> کلیک کنید !

 

نکات مهم :

  • در آدرس زیر میتوانید به کد آواهای انتظار همراه اول دست پیدا کنید :
  • http://rbt.mci.ir
  • در حال حاضر امکان فعال سازی سرویس مذکور برای مشترکان استانهای اصفهان ، ایلام، آذربایجان غربی ، بوشهر ، تهران ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، قزوین ، قم ، البرز ، کرمان ، لرستان ، کهکیلویه و بویراحمد ، گلستان ، گیلان ، مرکزی ، هرمزگان ، همدان و یزد امکان پذیر است.
  • سرویس آوای انتظار نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترکان می توانند با هر نوع گوشی از این سرویس استفاده کنند.

پس دوستانی که در نظرات خواستار دریافت کد های آهنگ های پیشواز همراه اول شدند به نشانی : http://rbt.mci.ir مراجعه کنند و پس از انتخاب آهنگ پیشواز مورد نظر طبق دستور العمل ها و راهنمایی های بالا مراحل را طی کنند …

با تشکر

دوستان در سایتی که در بالا معرفی شد تنها لیست آهنگ ها قرار دارد و این سایت هیچ مسئولیتی در این قبال ندارد .

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (10 امتیاز ثبت شده: 320 out of 5)
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران

  1. Sadi گفت:

    Khkhkhkh nazaraton kheyli banal bod koli ??? khandidan