اخبار گوشی ها

این روزها اخبار متعددی از عرضه‌ی محصولات مختلف با ویندوز فون ۷ منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا IDC پیش‌بینی کرد که به خاطر استفاده از ویندوز فون ۷ در تلفن‌های هوشمند نوکیا، این سیستم عامل تا سال ۲۰۱۵ به دومین سیستم عامل تلفن هوشمند پس از اندروید تبدیل شود و ۲۰٫۵ درصد از سهم این بازار را در جهان به خود اختصاص دهد.
مانگو نام نسخه بعدی سیستم عامل تلفن همراه ویندوز فون ۷ مایکروسافت است که دارای ویژگی‌ بیش‌تری نسبت به نسخه قبلی ویندوز فون ۷ می باشد و قرار است این سیستم عامل Windows Phone 7.1 باشد.

از تغییرات مهم این سیستم عامل می‌توان دسته‌بندی مکالمات اس ام اسی و ای‌میلی، هماهنگی مکالمات MSN Messenger و SMS و فیس‌بوک، گروه‌بندی کانتکت‌ها. سازگاری با توییتر. مولتی تسکینگ یا اجرای همزمان برنامه‌ها و اینترنت اکسپلورر ۹ با پشتیبانی کامل از HTML5 را نام برد.
اما قرار است این سیستم عامل به‌روزرسانی شده پاییز امسال به صورت رایگان در دسترس قرار گیرد، اگرچه این سیستم عامل چندان انقلابی نیست ولی یک سیستم عامل خوب را بهتر خواهد کرد.
از جمله ویژگی‌های ویندوز فون جدید می‌توان به برقراری ارتباط بهتر تلفن هوشمند با شبکه‌های اجتماعی و مرورگر اینترنتی قوی‌تر اشاره کرد.
اما در هفته‌های گذشته اعلام شد که نوکیا نخستین تلفن هوشمند خود را که دارای سیستم عامل ویندوز فون ۷ است، تا پایان سال ۲۰۱۱ عرضه می‌کند و یکی از شرکت‌های فن‌آوری تایوانی در ساخت تلفن‌های هوشمند دارای سیستم عامل ویندوز فون ۷ نوکیا با این شرکت همکاری می‌کند.
همچنین نوکیا تا پایان سال ۲۰۱۱ دو مدل از تلفن‌های دارای ویندوز فون خود را عرضه می‌کند که یکی دارای یک صفحه نمایش لمسی و دیگری دارای صفحه کلید است.
نوکیا در ماه فوریه اعلام کرده بود که از نرم‌افزار ویندوز فون ۷ در تمامی تلفن‌های هوشمند خود استفاده می‌کند.
چندی پیش شرکت HTC اعلام کرد که به زودی یک تلفن هوشمند ۱۶ مگاپیکسلی با سیستم عامل ویندوز فون ۷ عرضه ‌خواهد کرد.
اما سال گذشته از سوی شرکت آمازون اعلام شد که برنامه کیندل برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل ویندوز فون ۷ عرضه شده است.
کاربران می‌توانند از طریق برنامه کیندل پیشنهاد خود برای خواندن کتاب‌های مورد علاقه‌شان را به دوستان ارسال کنند و کاربران ویندوز فون ۷ هم‌اکنون به فروشگاه کیندل که دارای ۷۷۵ هزار عنوان کتاب الکترونیکی است، دسترسی پیدا کرده‌اند.
توییتر هم نسخه‌ای از برنامه تلفن هوشمند محبوب خود را برای نرم‌افزار ویندوز فون سون مایکروسافت عرضه کرد و تجربه کاربری سریع و راحت با این برنامه را وعده داد.
به گفته مدیر محصول توییتر، برنامه توییتر برای ویندوز فون سون شامل تمامی امکانات معمولی برنامه‌های تلفن همراه دیگر توییتر مانند ترتیب رویدادهای زمانی، کاربران پیشنهاد شده، پیام‌ها و قابلیت ورود مستقیم به توییتر از این برنامه است.
اما مایکروسافت نیز همانند گوگل و اپل یک سیستم امنیتی جنجالی ایجاد کرده تا علیه بدافزارها یا حذف برنامه‌ها در سیستم عامل تلفن همراه ویندوز فون سون به‌کار بگیرد.
این قابلیت که در سیستم‌های عامل آندروید گوگل و iOS اپل نیز وجود دارد، به مایکروسافت امکان می‌دهد از طریق فروشگاه ویندوز فون سون یک برنامه را منتشر نکند یا در برخی موارد نرم‌افزاری را که خطرناک به نظر می‌رسد از یک تلفن حذف کند.
فروشگاه ویندوز فون در ویندوز فون سون گنجانده شده و برنامه‌های عرضه شده از طریق آن یک لایه امنیتی هستند که مایکروسافت را قادر می‌سازند تا یک برنامه را در دستگاه کاربر غیرفعال یا حذف کند. این ویژگی امنیتی که به Kill Switch معروف است، برای ویندوز ۶٫۵ نیز وجود داشته است.
به گفته مدیر مدیریت محصول فروشگاه ویندوز فون، این یک تدبیر امنیتی پیش‌بینی شده برای موارد وخیم است که بعید به نظر می‌رسند زیرا مایکروسافت روند آزمایش و تایید برنامه خودکاری برای برنامه‌های ویندوز فون سون ایجاد کرده و این شرکت انتظار دارد سیستم مذکور برنامه‌های مشکل‌زا را شناسایی کند.

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران