اخبار گوشی ها

یکی از بهترین قابلیت های روبیکا، سرویس پرداخت آن می باشد که به بهترین شکل ممکن آماده ارائه خدمت می باشد. کاربران می توانند کیف پول الکترونیک خود را ایجاد کنند، شارژ بخرند و برای پرداخت قبوض اقدام کنند. در صورتی که نیاز به خرید داشته باشید می توانید با استفاده از درگاه های پرداخت که توسط این سرویس ساخته شده استفاده کنید. از آنجایی که درگاه ها داخلی هستند و توسط خود برنامه ساخته شده اند می توان گفت که امنیت آن بالاست.

روبیکا، برای علاقه مندان به موسیقی نیز، قسمتی جداگانه را طراحی کرده است که دسترسی آسان به موسیقی ها را فراهم می کند. می توانید لیستی از موسیقی های مورد علاقه خود تهیه کرده و از کیفیت خوب آن، لذت ببرید. البته که معرفی قسمت آموزشی Rubika، خالی از لطف نیست. می توانید با آموزش های الکترونیکی Rubika همراه باشید و به منبع عظیمی متصل شوید. موضوع های گوناگون در طیف عظیمی مورد بررسی قرار گرفته اند که می تواند برای شما جذاب باشد. علاوه بر موارد ذکر شده، کلاس های آنلاین از دیگر امکانات این برنامه می باشد که می تواند با پخش مستقیم و شرکت در دوره های آزاد انبوه برخط (MOOC) همراه باشد.

برنامه های تلویزیونی هم می تواند نظر کاربران و علاقه مندان به این دسته را تا حدودی جلب کند. به صورت زنده برنامه های تلویزیونی را مشاهده کنید و ترتیب پخش برنامه ها را به همان شکل که دوست دارید، انتخاب کنید. تا اینجا که به معرفی و بررسی Rubika پرداختیم. حال برای بررسی کیفیت این برنامه می توان گفت که تا حد قابل قبولی همه چیز خوب پیشرفته است. رابط کاربری برنامه، طراحی خوبی دارد و می تواند نظر کاربران را جلب کند. روی هم رفته Rubika می تواند انتخاب بسیار خوبی برای افراد علاقه مند به دنیای رسانه باشد. هر چند که این برنامه نوظهور است اما می توان منتظر استقبال بی نظیر کاربران بود …! اگر شما هم از کاربران این برنامه هستید، نظر خود را در این صفحه بنویسید. این نسخه آخرین ورژن این نرم افزار بوده که در قسمت ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

ویژگی های برنامه چند رسانه ای Rubika اندروید :

شامل دسته بندی عالی نظیر موسیقی، دنیای سلامت، دنیای تلویزیون و …
پخش زنده برنامه های تلویزیونی
خرید شارژ
وجود صفحه مخصوص به محتواهای آموزشی
محیط کاربری خوب برنامه
ساخت اکانت (حساب کاربری)

پیش نمایش

طلاعات دانلود

حجم: 28.3
سازنده: PSKY
سیستم عامل: اندروید 4.2 به بالا
امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (8 امتیاز ثبت شده: 250 out of 5)
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران