اخبار گوشی ها

ورزش پینگ پنگ یکی از جالب ترین و در عین حال جذاب ترین ورزش هایی است که علاوه بر مسابقات قهرمانی در بسیاری از موارد به عنوان یکی از ورزش های تفریحی هم میان افراد خانواده رواج دارد ؛ این ورزش سالم که با دو راکت و یک توپ کوچک و یک میز انجام می پذیرد قوانینی خاص دارد ؛ این قوانین تا حدود زیادی شبیه به قانون بازی تنیس است و به همین دلیل پینگ پنگ را تنیس روی میز هم می نامند. اما هدف ما از این چند سطر مقدمه ارائه و معرفی بازی نسبتا ساده ای است که همین ورزش پینگ پنگ را شبیه سازی کرده است ؛ این بازی اولین خصوصیت خود را در کم حجم بودنش می بیند که حجم آن کمتر از ۱۰ مگابایت است.
Table Tennis Pro نام این بازی جذاب است که تنها با ماوس هم قابل اجرا و انجام خواهد بود . انجام بازی به صورت تک نفره یا دو نفره به همراه گرافیک نسبتا مناسب و وجود مکان های مختلف با طرح ها و رنگ های مختلف سه خصوصیتی هستند که در اولین نگاه به چشم می خورند. محیط سه بعدی بازی هم در کنار صداها و موزیک هایی که در Table Tennis Pro گنجانده شده به افزایش کیفیت بازی کمک زیادی می کند. کمی دقت و سرعت عمل لازم است تا بتوان حریفان را شکست داد ، حرکت سریع ماوس و زدن دکمه مورد نظر برای ضربه زدن به توپ نقش مهمی در موفقیت دارد ، حتی میزان قدرت ضربه هم مهم است چراکه اگر کمی قدرت ضربه زیاد باشه توپ از میز فاصله گرفته و امتیاز به حریف داده می شود. نکته های بسیاری در بازی Table Tennis Pro نهفته است که تنها با دریافت و نصب و شروع بازی می توان به آن ها پی برد ، پس پیشنهاد می کنیم این بازی مفرح را دانلود نموده و از انجام آن لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی بازی Table Tennis Pro :
– گرافیک مناسب بازی
– انجام بازی تنها با ماوس
– وجود گزینه های مختلف برای بخش های مختلف بازی
– حجم بسیار پائین
– صداها و موزیک های هماهنگ با بازی
– نصب سریع و آسان
– وجود چند مکان برای انجام بازی
– پیروی از تمامی قوانین ورزش پینگ پنگ
– محیط سه بعدی بازی
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
– و …

دانلود فایل
پسورد فایل : www.fardamobile.com
حجم فایل : ۱۳۱۰ کیلوبایت


پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (3 امتیاز ثبت شده: 333 out of 5)
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران

  1. saeed_SG گفت:

    بازی عالی بود اگه میشه از این به بعد بازی و برنامه های رایانه ای هم قرار دهید با تشکر از مدیر و نویسندگان سایت

  2. سینا خدامرادی گفت:

    این بازی بسیار جالبل است از شما هم می خواهم که از این بازی استفاده کنید در ضمن این بازی برای تمام سنین مناسب است در پایان از سازندگان این بازی تشکر میکنم و مت دوستداران ورزش پینگ پنگ خواهان نسخه ی جدید هستیم.

  3. نیما گفت:

    سلام با عرض خسته نباشید.من بازی رو دانلود می کنم ولی هر طور که می کنم نصب نمیشه رمز هم میخواد میدم ولی بازم نصب نمیشه لطفا آموزش کامل خود رو یا اینجا بنویسید یا به ایمیلم بفرستید.
    یه خواهشی هم داشتم اگه میشه این بازی به ایمیلم بفرستید.
    (پینگ پونگ)

  4. admin گفت:

    با سلام … این فایل بدون مشکل هست و کرک برنامه هم در داخل آن قرار داده شده است … شاید به مشکل DLL بر بخورید قبل از نصب … نام DLL ها را در گوگل جستجو کرده و آنهایی که ویندوز شما فاقد آن است را دانلود نمایید و بعد از دانلود و ذخیره سازی بدون مشکل به مراحل نصب خواهید رفت

    با تشکر سوالی بود باز هم در خدمت هستم