اخبار گوشی ها

به متولدین این ماه توصیه می شود به احترام و توجه و مراقبت از بزرگترها، از پدر و مادرها ادامه دهند. آنها را زیر چتر حمایت خود بگیرند …

متولدین فروردین:
امروز ممکن است لازم باشد که به کارهایی بپردازید که خودتان عقیده دارید زیاد مهم نیستند با این حال از شما خواسته شده تا آنها را انجام داده و مسائل جزیی زیادی را نیز حل کنید. اگر تنها به این فکر کنید که باید چکار کنید پریشان و آشفته خواهید شد. به ذهن تان اجازه دهید کمی‌خیال پردازی کند و این باعث می‌شود از این فشار و استرسی که هم اکنون دارید تا حد زیادی رها شوید.

متولدین اردیبهشت:
برنامه ریزی کردن برای یک مسافرت درست و حسابی کار راحتی است، ولی شما همین الان احساس کرده‌اید ایده‌های قدیمی‌تان به درد نمی‌خورند! شاید شما وظیفه دارید قبل از اینکه دنبال هواخوری وگردش کردن باشید به کارهای خانه رسیدگی کنید. یا شاید هم احساس می‌کنید الان وقت مناسبی برای مسافرت رفتن نیست. به هر حال فرقی نمی‌کند دلیلتان چه باشد، فقط در تصمیم گیری عجله نکنید، برای اینکه درچند روز آینده ایده‌های خیلی بهتری به ذهنتان می‌رسد.

متولدین خرداد:
این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

متولدین تیر :
شما امروز حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، ولی باز هم برای تفریح کردن کاملاً آمادگی دارید. متاسفانه شما نمی‌توانید تعطیلات آخر هفته مورد پسندتان را داشته باشید. اما این سخن بدین معنی نیست که برای لذت بردن مجبورید منتظر بمانید. به جای اینکه فکر کنید اتفاق خاصی رخ می‌دهد که شما از آن مسرور خواهید شد، سعی کنید روی کارهایی که باید انجام بدهید تمرکز کنید و با رضایت خاطر و لذت آنها را انجام دهید. حضور داشتن درزمان حال آگاهانه ترین انتخاب برای رسیدن به سعادت و خوشبختی است.

متولدین مرداد :
با وجود نیات بسیار خوبی که امروز در مورد کارهایتان دارید ممکن است با مخالفت‌های زیادی روبرو شوید. امروز اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که تمرکز شما از فعالیت‌هایی که دارید بهم می‌زنند و باعث می‌شوند بهره وری تان بالا نرود. خود را از سستی و تنبلی آزاد کنید و به خودتان قول دهید که دیگر خودتان را سرزنش نکنید. یک پیاده روی کوتاه، مدیتیشن یا یک خواب نیمروزی شما را سر حال کرده و نیروی تازه‌ای برای رویارویی با وظایف تان
به شما خواهد داد

متولدین شهریور:
امروز بخشی از روابط دوستانه صمیمانه تان برای شما روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شوند که می‌تواند دیدگاه‌هایتان را نیز تغییر دهد. اگر شما خیلی سریع به دیگران اطمینان می‌کنید، بهتان توصیه می‌کنیم برای خود مرزها و محدودیت‌هایی ایجاد کنید تا به مشکل برنخورید. شما کمی ‌هم مشکل مالی دارید و این موضوع قدری آشفته‌تان کرده است. پس هنوز هم بهترین کار این است که در مورد چیزهایی که اذیتتان می‌کند صحبت کرده و زمانی را به فکر کردن اختصاص دهید که بفهمید در مرحله بعدی چه کاری می‌خواهید کنید.

متولدین مهر :
باوجود اینکه تلاش‌های شما بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید مؤثر واقع خواهند شد، اما زیاد نمی‌توانید به چشمان خود اعتماد کنید! شما می‌دانید که چیز مهمی‌ را از دست داده اید، ولی نمی‌توانید دقیقاً بگویید که آن چیز چیست. امروز سعی نکنید به دنبال کشف رازها باشید؛ فقط به سر کار برگردید و تا جایی که امکان دارد سعی کنید به خوبی از پس وظایفتان بربیایید.

متولدین آبان :
شما مروز بر سر دوراهی قرار می‌گیرید و خودتان فکر می‌کنید که می‌توانید به طور هم زمان هر دو را برگزینید. اما مادامی‌ که شما آنچه که اتفاق می‌افتد را به صورت چیزهای مجزا و جدا از هم ببینید، به راحتی نمی‌توانید درموردشان تصمیم بگیرید. حقیقت این است که تا موقعی که فکر نکنید مجبورید یک راه یا راه دیگری را برگزینید، می‌توانید حقایق زیادی را درک کنید.

متولدین آذر :
امروز حتی اگر شروع کرده باشید کارهایی که باید انجام دهید را شناخته و بررسی کنید، ولی هر ساعت که می‌گذرد بیشتر اطمینان خود را از دست می‌دهید. راه‌ها و امکانات دیگری جلوی راهتان سبز می‌شوند که هر کدامشان هم مزایا و خوبی‌های خودشان را دارند. در نهایت شما باید بهترین تصمیم را بگیرید که اهدافتان را با اهداف کسانی که با شما در ارتباطند پیوند دهید. با خودخواهی کار کردن خود شما را نیز راضی نخواهد کرد، بنابراین نیازهای همکاران خود را هم نیز در نظر بگیرید.

متولدین دی :
امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید

متولدین بهمن:
اصولا متولدین این ماه آدمهای بسیار خوش قلب و فداکاری هستند ولی گاه بدلیل بعضی لجبازیها خود را به دردسر می اندازند. در زمینه کاری و مشکلات محیط کار، باید با سیاست عمل کرد. باید هماهنگی ایجاد کرد.

متولدین اسفند:
به متولدین این ماه توصیه می شود به احترام و توجه و مراقبت از بزرگترها، از پدر و مادرها ادامه دهند. آنها را زیر چتر حمایت خود بگیرند و در حدامکان خود به آنها روحیه بدهند. با فرزندان خود دوست و صمیمی و نزدیک باشید.

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران