اخبار گوشی ها

در سال گذشته ی میلادی برای دستگاه هایی نظیر آیپد , گوشی های آندروییدی و پی اس پی یک بازی منتشر شد که به شدت مورد استقبال قرار گرفت و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد . شدت استقبال از این بازی به قدری بالا بود که شرکت سازنده تصمیم به ساخت نسخه ی کامپیوتری این بازی گرفت و حالا در سال ۲۰۱۱ نسخه مخصوص کامپیوتر این بازی منتشر شده است . نام این بازی محبوب Angry Birds (پرندگان خشمگین) می باشد و بدون شک اگر تا به حال این بازی رو ندیده باشید با دانلود این بازی و نصب آن شما هم از طرفداران پروپاقرص این بازی معتاد کننده خواهید شد .
داشتن گرافیک بالا نسبت به حجم کم بازی , رنگ آمیزی شاد و کاربرپسند , داشتن ۱۹۵ مرحله زیبا و …. از ویژگی هایی است که چشم بستن روی این بازی رو بسیار سخت خواهد کرد.
موضوع بازی از این قرار است که پرندگان کوچک و زیبایی در حال زندگی آرام خود هستند که ناگهان یک روز متوجه میشوند که تخم هایشان دزدیده شده و با کمی تحقیق متوجه میشوند که دزد تخم ها خوک هایی هستند که در همسایگی این پرندگان زندگی میکنند . و این پرندگان تصمیم به نابودی خوک ها میگیرند تا تخم هایشان را از چنگ خوک ها در بیاورند.
شروع بازی و مراجل ابتدایی به شما یاد خواهد داد که در این بازی چگونه باید عمل کنید . به دلیل همین آموزشی بودن چند مرحله ابتدایی ممکن است فرض کنید با یک بازی ساده رو به رو هستید.اما اگر چند مرحله جلو بروید متوجه سختی و معماهای پیچیده و شیرین این بازی خواهید شد و باور خواهید کرد که دل کندن از بازی کاریست بسیار دشوار !

دانلود فایل

پسورد فایل : www.fardamobile.com
حجم فایل : ۳۷۴۱۰ کیلوبایت
فردا موبایل

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران

  1. sima گفت:

    ببخشید بازیتون دانلود نمیشه

  2. علی گفت:

    اره واسه منم دانلود نمیشه بابا اجب سایته لینک کمکی بذارید

  3. admin گفت:

    link download sahih ast

  4. سلام بازیتون دانلود نمیشه گفت:

    bazitun mahshare

  5. mozhgan گفت:

    aliyeeeeeeeeeeeeeeeeee