اخبار گوشی ها

خودروی دنا سردمدار نسل جدیدی از خودرو با نشان ملی است و این خودرو تحولی تازه درطراحی و ارائه محصول در کشور محسوب می شود. برای دریافت عکس ها و همچنین مشخصات این خودرو به قسمت ادامه ی مطلب بروید .

به گزارش ایکوپرس ، مهندس نیما مصلح معاون طراحی و توسعه محصول ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: ایران خودرو از تازه ترین دستاوردهای طراحی و علمی برای این خودرو استفاده کرده و با استفاده از پلتفرم داخلی، زیرساختی برای گونه های مختلف محصول با قوای محرکه گوناگون، فراهم ساخته است.

وی افزود: خودرو دنا، محصول آینده نگری و خودباوری مهندسان ایرانی است و  ایران خودرو می تواند این محصول را  بدون هیچ محدودیتی در همه جای دنیا عرضه و یا در سایت های خارج از کشور تولید کند.

معاون طراحی و توسعه محصول ایران خودرو با اشاره به اینکه با توجه به بحران اقتصادی که دردنیا به وجود آمده، استراتژی ما استفاده از حداکثر توان داخلی است، خاطر نشان ساخت: تلاش ما این است که کار ایرانی را برای ایرانی ایجاد کنیم و توانستیم از توان ملی استفاده کنیم و این حائز اهمیت است.

مصلح، مهمترین ویژگی های خودروی دنا را  از نظر ایمنی، مطابقت با استاندارد های ایمنی تصادف از پهلو وجلو، کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، کمربند های ایمنی سه نقطه ای جلو و عقب و با پیش کشنده و محدود کننده نیرو و ستون فرمان جمع شونده در تصادف عنوان کرد.

وی افزود: این خودرو از نظر رفاهی مجهز به سامانه تهویه مطبوع اتوماتیک (برای کلیه مدلها)، فرمان برقی برای مدل ای ال ایکس، سامانه کمک پارک عقب، آینه های جانبی برقی و ستون فرمان قابل تنظیم است.

معاون طراحی و توسعه محصول ایران خودرو در پایان اظهار داشت: مهمترین وِیژگی های خودرو دنا ازنظر عملکردی، برخورداری از سامانه الکترونیکی مالتی پلکس، قابلیت تجهیز به سامانه ناوبری ماهواره ای، سامانه ضد سرقت، قابلیت تنظیم زاویه نور چراغ های جلو و رینگ اسپرت آلومینیومی است.

دانلود فایل

پسورد فایل : www.fardamobile.com
حجم فایل : ۱۵۴۰ کیلوبایت
فردا موبایل

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران

  1. مهدی گفت:

    تاریخ ثبت نام برای خرید چه موقع هست؟
    وتاریخ تحویل چه مدت بعداز ثبت نام هست؟