اخبار گوشی ها

مقایسه ی قیمت های بین شبکه ای و خارج شبکه ای انواع اپراتور های ایران شامل همراه اول ، ایرانسل ، تالیا که این مقایسه را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .

نرخ یک دقیقه مکالمه سیم‌کارت دایمی همراه اول در ساعات پیک، از این سیم‌کارت به سیم‌کارت دایمی یا اعتباری همراه اول و یا تلفن ثابت ۴۴۷ ریال و در ساعات غیرپیک، جمعه‌ها و تعطیلات رسمی ۳۵۸ ریال و تعرفه‌های خدمات سیم‌کارت دایمی همراه اول درباره نرخ یک دقیقه مکالمات بین‌ شهری طبق موارد فوق در ساعات پیک ۷۶۰ ریال و غیرپیک ۵۳۶ ریال است.

این تعرفه‌ها درباره سیم‌کارت اعتباری همراه اول از این سیم‌کارت به سیم‌کارت‌های اعتباری، دایمی همراه اول و یا تلفن ثابت، در ساعات پیک و مکالمه‌ استانی ۶۷۰ ریال و ساعات غیرپیک، جمعه‌ها و تعطیلات رسمی ۵۳۶ ریال است و بین استانی در ساعات پیک ۱۱۳۹ ریال و در ساعات غیرپیک ۸۰۴ ریال و هزینه‌ ارسال پیامک فارسی ۱۰۶ ریال و لاتین ۲۶۴ ریال است.

اما تعرفه تماس از سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول به ایرانسل ۹۳۵ ریال محاسبه می‌شود و تماس از سیم‌کارت‌های دایمی همراه اول به ایرانسل ۶۲۵ ریال است.

تعرفه تماس از سیم‌کارت‌های همراه اول به تالیا همانند تعرفه‌های همراه اول محاسبه می‌شود.

تعرفه تماس سیم‌کارت‌های دایمی ایرانسل به سایر مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی و یا اعتباری ایرانسل ۴۹۹ریال محاسبه می‌شود.

تعرفه تماس از سیم‌کارت‌های دایمی ایرانسل به مشترکان سایر اپراتورها ۶۲۵ ریال است (در همراه اول ۴۴۷ ریال برای تماس با دیگر مشترکان همراه اول در همان شهر، ۷۶۰ ریال برای تماس با دیگر شهرها).

هم‌چنین تعرفه هر دقیقه مکالمه مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل با دیگر مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی و یا اعتباری این اپراتور ۶۲۰ ریال است، مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل برای تماس با مشترکان سایر اپراتورها ۸۵۲ ریال پرداخت می‌کنند که در همراه اول ۶۷۱ ریال برای تماس شهری و ۱۱۴۰ ریال برای تماس بین شهری است.

بنا بر اعلام همراه اول، تعرفه‌های این سیم‌کارت‌ها در طرح‌های مختلف با تخفیفات مختلفی همراه است؛ به عنوان مثال در اعیاد مذهبی کلیه مکالمات در خطوط همراه اول با ۱۰ درصد تخفیف صورت می‌گیرد و در بعضی طرح‌ها نیز برخی تعرفه‌ها در حد رایگان ارایه می‌شود.

ایرانسل هم اعلام کرده که کلیه مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با فعال‌سازی یکی از طرح‌های تعرفه تشویقی ایرانسل تا ۹۷ درصد تخفیف در هزینه‌های ارتباطی خود برخوردار شوند. هم‌چنین در سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری ایرانسل تعرفه تماس بین شهری و هزینه جابه‌جایی وجود ندارد و تعرفه تماس از هر جای ایران به هر جای دیگر کشور مستقل از محل قرارگیری مشترک یا مقصد وی و یا شهری که سیم‌کارت را از آن خریده و ثبت‌نام کرده یکسان است و هزینه اضافه‌ای به صورتحساب وی افزوده نمی‌شود.

تعرفه‌ پیام‌های فارسی در سیم‌کارت‌های دایمی همراه اول به مبلغ ۸۹ ریال و پیامک‌های لاتین به مبلغ ۲۲۲ ریال محاسبه می‌شوند و در سیم‌کارت‌های اعتباری و دایمی ایرانسل تعرفه هر پیام کوتاه فارسی ۱۰۰ ریال و هر پیام کوتاه لاتین ۱۶۰ ریال است.

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران

  1. پویا گفت:

    جناب ایرانسل کلاس نداره