اخبار گوشی ها

یکی از دغدغه ها و مشکلات اصلی کاربرانی که با گوشی خود در اینترنت به گشت و گذار می پردازند این است که در تعداد زیادی از سایت های دانلود ، برای راحتی کاربران در امر دانلود فایل ها به صورت فشرده و با پسوندهایی مانند rar قرار میگیرد .

حال شما باید برای استفاده از فایل دانلودیتان ابتدا این فایل را دانلود و به کامپیوتر خود انتقال دهید و آن را اکسترکت کنید و سپس به گوشی خود انتقال بدهید و استفاده کنید .اما توسط نرم افزار Winrar نسخه موبایل که امروز قصد معرفی آن را داریم به راحتی می توانید تمام فایل های rar حتی فایل های پارت بندی و قسمت بندی را در گوشی خود استخراج کنید . این نرم افزار همان طور که گفته شد فقط قابلیت نصب بر روی گوشی های S60v5 را داراست که از ادامه مطلب دانلود نمایید .

دانلود فایل

پسورد فایل : www.fardamobile.com
حجم فایل : ۱۵۵ کیلوبایت
فردا موبایل

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (4 امتیاز ثبت شده: 175 out of 5)
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران

  1. STX گفت:

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوددددددددددددددددددددددددددددد دستتون درد نکنه

  2. arashsa29 گفت:

    ممنون دستون دردنکنه توپ توپه

  3. reza گفت:

    چرا توی فایل زیپ گذاشتی
    اینطوری که نمیتونم با گوشیم دانلود کنم

  4. علیرضا گفت:

    خوب بود به درد من خورد . غوغا بود .

  5. الیاس گفت:

    سلام این نرم افزار که شما گذاشتی هم فشرده است پس من چطوری رو گوشیم نصب کنم اگه میشه از حالت فشرده خارج کن و برام ایمیل کن

  6. asana گفت:

    gushim modelesh x6 nokia hast mikham barname internet explorer rush nasb konam k nemitunam,akhe y baram donlowdsh kardam khahshan vasam ham internet explorer bfrestin ham inke in barname winrar baz nemishe chikar konam?