اخبار گوشی ها

با استفاده از نرم افزار کاربردی Auto Call Recorder Pro v2.21 می توانید به صورت خودکار تماس های دریافتی و ارسالی خود را در فرمت های مختلفی نظیر AMR ،‌ MP3 ، ۳GP و .. ذخیره ساخته و همچنین نظرات و یا نکته های مربوط به هر تماس را به آن بیافزایید . کافیست تماس برقرار شود آنگاه این برنامه به خودکار اقدام به ضبط نمودن تماس از اولین ثانیه می نماید . هم چنین این نرم افزار آندروید قابلیت های خاص و فیلتر های خاصی نیز دارد که می توانید اعمال نمایید . هم اکنون این نرم افزار آندروید را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

دانلود فایل

پسورد فایل : www.fardamobile.com
حجم فایل : ۱۸۷ کیلوبایت
فردا موبایل

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران

  1. شهرام مظفری گفت:

    خواهشمندم مشکلات مربوط به فعال سازی اهنگ پیشواز رو بر طرف سازید . و ترتیبی دهید که بازدید کنندگان بتونند این اهنگ های پیشوازی که کد هاشون رو تو سایت گذاشتین با کلیک کردن گوش بدن تا تو انتخابشون اشتباه نکنندومرسسسسسسسسی

  2. admin گفت:

    با سلام … یک نکته ی بسیار خوب اشاره کردید …. متن رو لطفا کامل بخونید در اونجا زده شده است که اگر آهنگ های بیشتر می خواید به سایت اصلی مراجعه کنید و در گوشه گوشی های این مطلب به اون سایت اشاره شده است … اما حرف شما متین در اولین فرصت لیست جدیدترین آهنگ های پیشواز در همین پست قرار داده میشه !!!

    ممنونم