اخبار گوشی ها

مایکروسافت در واضح‌ترین اشاره‌ای که درباره نسخه آینده ویندوز داشت، در وب سایت هلندیش اعلام کرد که ویندوز ۸ دو سال دیگر به بازار عرضه می‌شود. به گزارش ایسنا، طبق اعلام وبلاگ هلندی مایکروسافت، این غول نرم‌افزاری سرگرم کار برروی نسخه آینده ویندوز است اما دو سال طول خواهد کشید تا ویندوز ۸ به بازار عرضه شود.

این اظهارات در پایان یادداشت گرامیداشت یک سالگی ویندوز سون آمده بود. مایکروسافت هم‌چنین هفته جاری درباره این نقطه عطف مطلبی را در وب سایت آمریکایی‌اش منتشر کرد اما به زمان عرضه ویندوز ۸ اشاره نکرد. از سوی دیگر مدیران بخش‌های مختلف این شرکت درباره طرح‌های آینده برای سیستم عامل ویندوز سکوت اختیار کرده و مطلبی به زبان نمی‌آورند.

یک پرزنتیشن درز یافته در ماه ژوئن نشان داد که نسخه آینده ویندوز دارای یک فروشگاه برنامه مشابه فروشگاه‌های ارایه شده از سوی اپل و سایر سازندگان دستگاه‌های همراه خواهد بود. اپل به تازگی اعلام کرده که تا سه ماه دیگر یک فروشگاه برنامه برای رایانه‌های مک عرضه می‌کند.

ویندوز سون در ماه اکتبر ۲۰۰۹ و دو سال و نیم پس از عرضه ویندوز ویستا، برای فروش روانه بازار شد. مدیران مایکروسافت از جمله استیو بالمر، مدیر عامل این شرکت، پس از تاخیرهای بسیار ویستا وعده داده‌اند که این شرکت هرگز فاصله زمانی بین عرضه ویندوزها را به تاخیر نیندازد.

منبع : زمانه

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران

  1. Estelle Althiser گفت:

    What i find difficult is to find a blog that can capture me for a minute but your posts are not alike. Bravo.

  2. Tod Batten گفت:

    Are you making this up as you go along?

  3. عطا XMAN گفت:

    کاش زود تر میرسید