اخبار گوشی ها

شرکت نوکیا گوشی بسیار زیبا و جدید خود را به نام ۶۶۰۰ Slide
را معرفی کرد و به زودی تولید این گوشی آغاز خواهد شد . این گوشی کشویی که نام ۶۶۰۰ را همراه خود یدک می کشد ، دارای ۱۱۰ گرم وزن بوده و به ابعاد ۱۴×۴۵×۹۳ میلیمتر می باشد که کمی سنگین به نظر می آید .

از لحاظ صفحه نمایش این مدل دارای یک صفحه نمایش ۲٫۲ اینچی از نوع TFT,16M color بوده که دارای رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ می باشد . از لحاظ حافظه این مدل دارای ۱۸ مگابایت حافظه به صورت داخلی بوده و نیز دارای کارت حافظه ی خارجی از نوع MICRO SD می باشد که قابلیت ارتقا تا ۴ گیگابایت را نیز داراست .


۶۶۰۰ slide دارای GPRS class 32 ، HSCSD ، EDGE ، ۳G با سرعت ۳۸۴ Kbps ، و USB میکرو و Bluetooth V2.0 اشاره داشت .

در بخش دوربین این مدل دارای ۲ دوربین می باشد که دوربین اول این مدل یک دوربین ۳٫۱۵ مگاپیکسلی می باشد که قابلیت عکس بردرای تا ۱۵۳۶×۲۰۴۸ پیکسل را داراست و نیز دارای فوکوس اتوماتیک و فلاش می باشد که کیفیت عکس های گرفته شده را بهبود می بخشد . همچنین دارای قابلیت فیلم برداری ۱۵ فریم در ثانیه و به مقدار حافظه ی موجود را داراست . دوربین دوم این مدل که بر روی گوشی تعبیه شده است برای مکالمه ی تصویری می باشد .

از دیگر مشخصات این مدل می توان به داشتن رادیو موج
FM ، شماره گیری صوتی اشاره داشت . همچنین این گوشی ۴ ساعت مکالمه ی پیوسته را پیتیبانی می کند و نیز گوشی می تواند به مدت ۳۴۰ ساعت در حالت انتظار باقی بماند .

»
دیدن عکس بزرک
منبع : فردا موبایل

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران