اخبار گوشی ها

گوشی Galaxy Pro B7510 سامسونگ ازماه مارچ سال ۲۰۱۱ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است. مشخصات کامل در ادامه ی مطلب !

گوشی Galaxy Pro B7510 سامسونگ ادامه روند گوشی های Omnia و Corby است که آندروید را در یک قالب جدید ارائه می دهد و بخوبی می تواند کاربرانی را که گوشی های هوشمند پیچیده و مدل هایی مانند PocketPC داشته اند سرگرم کند.
Galaxy Pro پیام رسانی ، یک بسته اجتماعی خوب و تجربه کامل آندروید را ارائه می دهد.
این گوشی سامسونگ دارای اندازه جمع و جور ، صفحه کلید چهار ردیفی QWERTY و صفحه نمایش افقی ۲٫۸ اینچ است که در ابعاد ۱۰۸٫۶ در ۱۰٫۷ در ۶۶٫۷ میلیمتر ساخته شده و ۱۰۳ گرم وزن دارد.
Galaxy Pro نخستین پیام رسان آندروئید سامسونگ است که از تجربه و پیشینه این کمپانی بخوبی بهره گرفته و  طراحی مناسبی دارد و ساختار آن از استحکام کافی برخوردار است.
کار با صفحه کلید این گوشی که دارای دکمه های بزرگ است مناسب بوده و  این گوشی به دلیل Galaxy سبک خاص و طراحی جالب آن بالاتر از قیمت واقعی خود بنظر می رسد.
ویژگی ها و امکانات گوشی در حد متوسط است اگرچه عمدتا بر ظاهر و طراحی آن تاکید شده است.
پنل جلوی گوشی برای یک گوشی با صفحه کلید QWERTY ، کاملا استاندارد است.
خروجی صدای گوشی و حسگر Proximity بالای صفحه نمایش قرار دارند.
حسگر نور محیط و دوربین ثانویه برای مکالمه تصویری وجود ندارد و چهار کنترل معمول آندروید زیر صفحه نمایش مشاهده می شود که شامل منو ، Home ، Back و Search است.
صفحه نمایش ۲٫۸ اینچ TFT این گوشی دارای وضوح QVGA است که از تکنولوژی لمسی خازنی استفاده می کند اما متاسفانه  دارای پشتیبانی multi-touch نیست و  همچنین زوایای دید صفحه نمایش محدود است و خوانایی آن زیر نور خورشید در حد متوسط است.
مهمترین ویژگی Galaxy Pro ، صفحه کلید QWERTY آن است که دارای چهار ردیف است و سامسونگ طراحی خاص خود را در آن بکار گرفته است.
گوشی Galaxy Pro B7510 از نسخه (Froyo (2.2 آندروید استفاده می کند که به منوی Touchwiz مجهز است.
کل منو دارای طرح افقی است و چهار آیکنی که بطور معمول در پایین صفحه قرار می گیرند اکنون به طرف راست صفحه انتقال یافته اند و صفحات اصلی و منوها می توانند از مرکز صفحه استفاده کنند.
Galaxy Pro حداکثر از هفت پنل صفحه اصلی پشتیبانی می کند که می توان Widgets و آیکن های مورد نظر را روی آنها قرار داد.
یک تغییر جالب در نسخه سازگار آندروید ۲٫۲ راه انداز Touchwiz سامسونگ ، Task manager داخلی است که با Widget صفحه اصلی که تعداد نرم افزارهای فعال فعلی را نشان می دهد ، همراه است و نیاز نیست نرم افزار جداگانه ای را برای بستن برنامه ها نصب کرد.
Galaxy Pro B7510 از کیفیت مناسب در طول تماس برخوردار است و آنتن دهی خوبی دارد.
ویژگی شماره گیری هوشمند دراین گوشی بخوبی کار می کند. با ضربه زدن روی یک عدد در شماره ها و اسامی مخاطب جستجو می شود. اگر بیش از یک مخاطب پیدا شود ، یک عدد و یک فلش نشان داده می شود که سایر موارد یافت شده را ارائه می دهد.
به موجب حسگر Proximity صفحه نمایش بطور اتوماتیک در طول تماس خاموش می شود. گزینه های موجود در طول تماس شامل یادداشت ، استفاده از صفحه کلید قطع صدا ، نگهداشتن روی خط و اضافه کردن تماس دیگر به مکالمه است. Log تماس داخل نرم افزار شماره گیر وجود دارد که تماس های ارسالی ، دریافتی و نامؤفق را در یک لیست نشان می دهد و می توان آن را فیلتر کرد تا فقط نوع خاص رویدادها را نشان دهد.
نرم افزار پخش موسیقی در Galaxy Pro سامسونگ با منوی Touchwiz همراه است. با استفاده از گزینه های تفکیک می توان موسیقی را تفکیک کرد که در منویی با ساختار Tab نشان داده می شود. از گزینه های موجود می توان به لیست پخش ، همه تراک ها ، لیست های پخش و آلبوم ها ، خوانندگان و آهنگسازان اشاره کرد.
Galaxy Pro به رادیو FM با RDS مجهز است که منوی ساده ای دارد. رادیو دارای یک عقربک است و حداکثر ۴ ایستگاه را ذخیره می کند. رادیو از طریق بلندگو نیز پخش می شود اگرچه در این حالت نیز هدست باید وصل باشد زیرا از آن بعنوان آنتن استفاده می شود.
Galaxy Pro به یک دوربین ۳٫۲ مگاپیکسل با کانون اتوماتیک مجهز است که حداکثر وضوح آن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶  پیکسل است .
از آنجایی که دوربین ، فلاش ندارد در شب و محیط های تاریک نمی توان با آن عکس گرفت.
منوی دوربین دارای قابلیت لمسی است و به ویژگی هایی مانند تشخیص لبخند ، صحنه های از پیش تنظیم شده ، خطوط شطرنجی روی صفحه و حالت پانوراما مجهز است.
منوی دوربین فیلمبرداری نیز به Touchwiz مجهز است. دوربین در وضوح پایین فیلمبرداری می کند که ویدئوهای حاصل فقط برای MMS مناسب است.
همچنین حافظه داخلی گوشی Galaxy Pro B7510 سامسونگ توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می یابد.
این گوشی از قابلیت رومینگ جهانی برخوردار است و از چهار باند GSM/GPRS/EDGE و دو باند HSPA با حداکثر سرعت دانلود ۷٫۲Mbps پشتیبانی می کند. از گزینه های ارتباطی آن می توان به (Wi-Fi (b/g/n ، بلوتوث ۳٫۰ با A2DP و USB 2.0 اشاره کرد. منوی USB ، microUSB استاندارد است که پیدا کردن یک کابل مناسب را آسان تر می کند. آندروید ۲٫۲ Froyo امکان انتقال فایل از طریق بلوتوث را فراهم می کند.
از معایب این گوشی می توان به  غیر عادی  بودن سوئیچ صفحه اصلی از حالت عمودی به افقی ،  عدم تعبیه  کلید دیافراگم ،
عدم پشتیبانی Adobe Flash در مرورگر ، عدم  دوربین ثانویه برای مکالمه تصویری ، عدم  حسگر نور محیط ، عدم  نرم افزار اختصاصی پخش ویدئو وعدم  Multi-touch اشاره کرد.

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران