اخبار گوشی ها

در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از مدل های سری اکسپرس موزیک نوکیا یعنی ۵۳۱۰ را به بحث بپردازیم و مشخصات و معایب آن را بازگو کنیم . این گوشی نازک دارای ۷۱ گرم وزن و به ابعاد ۹٫۹×۴۴٫۷×۱۰۳٫۸ میلیمتر می باشد و در بخش صفحه نمایش دارای یک صفحه نمایش از نوع TFT,16M color بوده که دارای رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ می باشد .

همانطور که می دانید نوکیا سری express music خود را جهت رقابت با مدل های حال حاضر واکمن سونی اریکسون تولید کرده است. به همین دلیل این سری از نوکیا دارای مقدار حافظه ی بیشتری برای ذخیره ی فایل های صوتی و تصویری می باشد . ۵۳۱۰ دارای ۳۰ مگابایت حافظه به صورت داخلی می باشد و نیز دارای کارت حافظه ی خارجی از نو MICRO SD می باشد که قابلیت ارتقا تا ۸ گیگابایت را نیز داراست !!

۵۳۱۰ دارای GRPS class 320 و HSCSD و EDGE و USB و Bluetooth V2.0 with A2DP می باشد و دارای مرورگر های WAp2.0/xHTML/HTML است .


در بخش دوربین این مدل تنها دارای یک دوربین ۲ مگاپیکسلی می باشد که قابلیت عکس برد تا ۲ مگاپیکسل را داراست و نیز قابلیت فیلم برداری QCIF را به مقدار حافظه دارا می باشد .

از دیگر مشخصات این مدل می توان به داشتن رادیو موج FM و ساعت جهانی و تبدیل کننده اشاره داشت . در آخر باید گفت که ۵۳۱۰ در حدود ۵ ساعت مکالمه به صورت پیوسته را پشتیبانی می کند و نیز می تواند گوشی به مقدار ۳۰۰ ساعت در حالت انتظار باقی بماند .

منبع : فردا موبایل

پیش نمایش

طلاعات دانلود

امتیاز کاربران:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 امتیاز ثبت شده: 100 out of 5)
پسورد تمامی فایل ها در صورت نیاز www.fardamobile.com می باشد
لطفا کمی صبر کنید ...

دیدگاه کاربران

  1. رامتین گفت:

    نوکیا ۵۳۱۰ جز کدام سری نوکیا است ۴۰ ۶۰ و …

  2. You gave tremendous positive points there. I did a search on the topic and found most peoples will agree with your blog.

  3. Dear admin, thanks for providing this blog post. I found it great. Take care,

  4. tennis raquet گفت:

    Well. What did you learn from the sonogram?!